Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Denna natt

Av Jenny - 12 november 2009 07:24

har varit rätt så jävla jobbig kan jag tala om för er där ute. För det första så kunde jag inte sova, för att istället för att ta en halv koffeintablett på morran som jag brukar så tog jag en hel... big misstake!!!!! Jag har ju lite lätt.. överskotts energi så såna där saker är jag rätt känslig för! Så jag somnade väl lite innan halv två.


Melvin han har inte varit ledsen absolut inte. MEN han har sovit jätte oroligt rört påsig hela tiden o jag kan verkligen itne sova av det. Så jag la han i våran säng då blev det lite bättre. Men han vaknade upp lite lätt varje timma iaf för att nappen inte va i munnnen.. Och det är inte nåt han brukar göra han sover hur jävla bra som helst utan napp!!! Jag tror han börjar komma in i ngn fas nu hanb örjar förstå mera han ser mera. För när jag är ute och går med vagnen och han försöker somna så vaknar han av alla äckliga bilar som kör förbi innan han hunnit vakna ordenltigt.!! Förr i tiden gjorde han itne det då kunde han somna i mitt disco här hemma!! Så ja när de blir större blir de mer medvetna och inte lika sovsugna..


Men vi tog oss den där mysstunden i sängen som varje morron innan vi går och sätter oss i soffan och myser framförthe voice och datan!!

MEn så här kan det se ut när vi myser i sängen.


Melvin älskar att dra i mitt hår... o tro mig det älskar ja goxå!!!

  Sen blir han alltid glad när han får sitta upp

  Han är nu sitt glada jag igen!! Jeho säger jag.. Nej nu ska jag ta han för han sitter i soffan och luftar o det börjar låta som han ska bajsa.. ojoj.. hehe .kram på er..


Förresten om det blir en morron promenad idag återstår att se eftersom jag inte sovit så jävla bra. Men jag tar väl mig en powernap lite senare så jag orkar med träning. Sen så måste ni hålla tummarna idag för vi har ju privat visning en som ville se våran eftersom grannens lgenhet va lite tråkig.. jippi jeho.. så städning står p åschemat idag..

 
 
Alex

Alex

12 november 2009 11:28

Er lägenhet är ju verkligen inte tråkig så på det kan ni ju inte få några anmärkningar. Jag antar att hela köpet hänger på om DU har städat ordentligt!

http://tantalexandra.se

 
Sofie K

Sofie K

12 november 2009 11:41

Dålig på att kommentera nu faktiskt.... ska bättra mig....

Otroligt söt son du har skapat, med viss hjälp av Jonas =) Vem är det som har gett honom de "söta" anlagen..... du va?

http://eifos.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

12 november 2009 17:21

Tack för din feedback om hur mycke man ska bära runt på sin bebbe. Lät som vi tänker likadant ;)
Vilken liten gullgull ni har! Super söt!

http://www.mandy80.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards