Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Tänk

Av Jenny - 19 november 2009 07:42

nu om jag hade bott närmare min familj då hade jag kunnat sova lite nu och sen lämnat Melvin till ngn av alla de släktingar jag har för att sen gå och träna!


Kanske städa lite o kanske bara vara för mig själv en stund.. Men nu är det så här att vi bor borta i beckomberga.... Men men som sagt sånt är livet. Nu ska jag strax äta min frukost sen ska jag faktiskt sova med Melvin när han tar sin morron sömn för jag är dunder trött. Börjde med att lägga mig i soffan igår. Men halv ett började han skrika inne i sovrummet och slutade inte.


Eftersom Jonas ska jobba så tyckte jag lite synd om han och gick in. Självklart fick jag tyst på odågan direkt och han somnade om. Men sen vaknade han igen kl sex för att han va bajsnödig!! Jävla skit säger jag.. Kan han sluta vara så jävla bajsnödig. Men den blöjan fick jonas ta för jag ville vila lite till. Jag hörde även att den blev rejält fylld. Nu sitter han i sin baby sitter här nedanför mig och skiter igen!! JAg börjar bli orolig det här kan inte vara bra. Att han skiter så fort han får i sig nåt. Det är inte lite han bajsar heller utan han fyller den till bredden!!! Jag försöker få i han vatten hur mcyekt som helst här på dagarna så han inte ska torka ut!


Men han är inte jätte jätte förtjust i att dricka flaska då det inte kommer ut välling.. hanb lir lite stött men jag fortsätter!! Han är en bebis och kan absolut inte bestämma!


Så nu längtar jag till han blir trött igen så jag kan sova med han. Sen efter våran sömn ska han få lunch och jag ska ut och ta mig en promenad innan lunchen. Den får bli senare idag!


Puss på er

 
 
Ingen bild

Vendela

19 november 2009 10:46

Försök att njuta av att vara just mammaledig istället för att alltid gnälla över missad träning och fel boende. Klart din son känner av detta.

 
Alex

Alex

19 november 2009 10:53

Du är ju så snäll och delar med dig av Melvins bajsvanor så jag tänkte uppdatera dig hur det är på Maltefronten. Han bajsar typ en gång i timmen när han är vaken! Han har hållit på så sen i söndags. Jag blev lite orolig så jag ringde Vårdguiden men hon sa att eftersom han ammas så var det absolut ingen fara, men man undrar ju i alla fall! Det går ju liksom bara rakt igenom!

http://tantalexandra.se

 
Alex

Alex

19 november 2009 12:08

Men snälla! Melvin har en mamma som hela tiden är glad och som alltid skojar med och sjunger för honom. Det känner han av!

http://tantalexandra.se

 
catta

catta

19 november 2009 12:21

Bra skrivet jenny!
som sagft var. kan ngn vara gladare än melle???+ näää..
Du lever för din träning o familj!
de som känner dig vet de!

du är bädst gums!

kram från mig i lilla Bro

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

 
Ingen bild

jag såklrt

19 november 2009 12:26

tack på er tjejer.. JA min Melvin är fan glad.. hoppas det håller i sig tills han flyttar hemifrån haha..

Sofie... vad är topp listan?? jag har inte ens alltid 100 besökare per dag.. men erkänn du blir avundsjuk mohahaa.. heheh. puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards