Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Idag så

Av Jenny - 26 november 2009 20:27

åkte ju jag och Odågan in till stan lite tidigare för jag ville shoppa mig nå snyggt. Det bidde ett par  byxor, två linnen, en tröja och en liten kofta! Inga skor men fy fan vilka snygga skor jag hitta.. oo va snygga de va. Replay.. Jonas gillade de oxå men han tycke rjag har så många skor redan så jag fick de inte.. hm snyft!!

  De är så fina!!


Vi fick äran att träffa både Tess och Annie! Det va hur mysigt och skoj som helst. Melvin han trivdes i tjejgänget och levde rövare som vanligt. Jag tror han nog charmade Annie litegranna då han faktiskt inte kunde ta blicken ifrån henne. Men jag tror det va musklerna.. fan hon har ju mer muskler än pappa tänkte han!!! mohahaha.. Vi hade som sagt super trevligt och som vanligt gick min mun i ett. MEn skratta ja det gjorde vi alla tre.. för de gånger jag inte är arg mohaha så är jag glad och rolig!! Vi sågs en liten stund då Tess va tvungen att gå till jobbet o jag mot fridhemsplan för att bli brun i dusch.


Men tack tjejer för våran trevliga stund tillsammans!


Sen åkte vi mot fridhemsplan där Lovisa och hennes vän Anna med deras små odågor väntade på oss!! Jag är ju jävligt nojjig för att åka rulltrappa med vagnen ja jag har inte släppt det än. .O det kommer nog inte hända heller tyvärr. För sist min syster skulle typ tvinga mig började jag gråta!! Så jag tror jag låter bli. MEn iaf.. jag hittade ingen hiss.. paniken och stressen den började kännas i tårna till slut för jag visste ju att jag hade jävligt bråttom!!


JAg ringde söta Lovisa för jag hittade verkligen inte ngn hiss.. Så hon kom ner och tog min stora tunga vagn! TACK! Man blir fan handikappad när man inte vågar åka rulltrappa.. Men känner man sig så osäker som jag faktiskt gör så ska man fan inteställa sig där. Speciellt inte när ens älskling sitter i vagnen! Vi gick och duschade oss bruna o fina. Lolo hoppade över då hon skulle gå och visa upp sig på babysim efteråt.. Så det bidde jag och Anna som duscha! Det känns häärligt kan jag tala om. För jag känner mig mycket piggare och fräschare!! Så imorn på båten kommer jag vara fin fin.. mohaha

 
 
Ingen bild

anniebunny

26 november 2009 21:13

Hahaha tack själv!! :))) kommer vara mer social sen efter tävlingen, so u know hehehe...

Puss på dig och Melvin...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards