Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Jenny - 6 juni 2009 23:11

Alla glada där ute. Familjen körde vidare från örebro till värmland. Så nu ligger jag och Melvin på nog den hårdaste bäddsoffan som finns, ärligt den hårdaste! O ska försöka sova, eller Melvin sover redan det är jag som ska somna nu;-). Det är Jonas farmor vi hälsa på nu, en mysig tant som gillar att ge oss massa mat och bullar. Så vi får väl se, jag ser väl ut som veckan INNAN förlossning när jag kommer hem haha. Nej nu ska jag sova lite, Jonas sitter och tittar på film så han kommer väl han mysa snart. Hoppas ni haft en alldeles underbar dag. Kram kram

Av Jenny - 6 juni 2009 10:22

Säger jag. Nu är vi i örebro nationaldagen i ära. Men fan då i helvete jag ville shoppa nåt här iaf. Men va tror ni, det är inte sthlm vi är i. Så allting är stängt. Alltså precis varenda jävla affär. Anca hur Fasiken klarade du dig? Men nu förstår ni, jag drabbas jämt. Det är väl inte meningen att jag ska handla nåt. Fan säger jag. Haha ja nu kan ni sluta skratta. Oki nu räcker det! Vi ska äta ngn lunch med Jonas mamma och morfar så vi får väl hoppas det finns nåt sånt öppet idag. Katastrof. Haha. Men trevligt har vi iaf. Puss på er alla glada.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards