Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Jenny - 29 juni 2009 08:17

min träning, veckan som varit blev lite dålig med träning. Barafett promenader. Men det blir så med en sambo som jobbar mycket o när man bor långt från sin familj. Denna vecka blir lite bättre eftersom jag ska typ bosätta mig i tyresö, då får mamman min ta ha någon timme så jag kan trän.


Fett promenad blir det nog med therese och  hennes fina April.

puss

Av Jenny - 29 juni 2009 08:02

nå jävla ryck kl 05.00 varje jävla natt. Ja varje natt. Han vaknar upp vill ha sin mat. MEN sen somnar han inte om. NEjhan ligger där och kämpar, trycker, låter. HALLÅ mamma vill sova!! Nu har det varit så flera nätter o jag fattar inte problemet!!


Men jag har tänkt att det kan vara, den tiden på natten ammar jag för jag är för trött för att gå upp o göra ersättning. O det kan ju vara så att han inte blir riktigt mätt på mammas mjölk för den har nämligen börjat sina lite!! Så denna natt gick jag upp efter jag ammat o gjorde i ordning flaska. Den drack han upp kan jag ju tala om.. ja då va han ju hungrig.. Så det kan nog vara att han fortf är hungrig efter han ammat. 


O det va ju inte så förut utan det har börjat nu o det är nu min  mjölk inte varit lika mycket!! Så han har väl varit hungrig o legat och sagt det till oss. Men han har ju inte skrikit så hur fan skulle man fatta det!!!  Men iaf han somnade nästan på en gång efter flaskan jag flytta han bara till min andra sida ... där solen inte lös!!!



Så nu ska ja gtesta att sluta amma för er där ute som vill veta.O se om han blir kanske bättre på nätterna när jag ger flaskan.. NEj nu ska jag packa o göra mig klar tills mamman min kommer o hämtar oss här hemma i beckis..


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards