Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Jenny - 16 juni 2009 20:24

faktiskt gå och lägga mig.. ja klockan är snart dax för desperata hemmafruar. Men jag är så jävla trött. Melvin sover så jag ville passa på att sova ut!! Jag behöver det. Jonas kommer ändå hem sent idag för han ronderar!!


Så nu gott folk ska jag nana. imorn har vi middagsbjudning så ingen träning för mig.. MEn torsdag då jävlar .. ja MAija då ska vi äta middag.. men vet du jag hinner träna ändå så deså. hehe..


Nej puss på er alla glada o sov så gott..

Av Jenny - 16 juni 2009 18:46

har jag och Melvin haft idag. Vi ringde barnmorskan i morse och hontyckte vi skulle åka till Astrid lindgrens sjukhus med lillpojken. Sagt och gjort så tog jag taxi dit efter vi fixat och donat lite här hemma. Allt gick rätt fort där inne. 


Det va nämligen inte så mycket barn som va sjuka så vi fick träffa läkaren rätt snabbt. En trevlig ung tjej.. jag gillade henne!! hon liksom tog sig tid för att lyssna va jag hade att säga!! 


Melvin hade ont i magen precis som vi trott här hemma. Han fick lavemang o sen sket han så in i helvete hahaha fyllde två blöjor rejält på ca tio minuter!! Så när läkaren kom tillbaka in i rummet så sa hon att han hade varit förstoppad.. Och att han nu  såg rätt nöjd ut. haha ja tror inte det ja.. Han decka direkt efter de där två blöjorna.. helt enkelt där på britsen.. Så nöjd haha ja det va han!! SEn sov han precis heeeela dagen.. Jag åkte väl därifrån elva på morran och kom hem halv fyra.. o han sov alltså hela tiden.. så nöjd va han.


Jag va och hälsade på mitt gamla jobb oxå.. dagiset i solna o det va hur mysigt som helst. Jag har saknat de små liven. Ojoj va de har växt.. vissa har börjat prata.. oo va jag saknade de!!! jag fick massa kramar o sen när jag skulle gå ropa de efter mig att jag inte fick gå.. så jag tror de hade saknat mig me..


Nu sitter jag och Melvin i soffan, jonas har rondering ikväll så jg och Melvin har myskväll för oss själva... Han ligger och pratar lite granna!!! 


Trött är jag så jag ska fortsätta sitta här.. ingen träning för mig idag... Men på torsdag . o imorn blir det väl morron promenad.. kanske Catta följer med.. vi får se..??!!


Så här såg iaf Melvin ut när vi kom från akuten.. pussungen..


Kram på er alla glada där ute

Av Jenny - 16 juni 2009 18:32

Nu är det ca tio dagar sen jag tog de sista korten. Så jag tänkte det va dags igen. JAg har inte gått ner så mycket på vågen, men det känns lite som magen och midjan börjar forma sig lite granna!! Jag stirrar mig inte blint på vågen just för tillfället eftersom jag kör styrketräning!!


Men så här ser det ut just för tillfället.. JAg vill bli fastare iaf. haha

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards