Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Jenny - 2 juni 2009 10:20

är förkyld. Jag tycker det är hemskt för man kan itne göra så mycket åt de när de är så små. Men det är värst på mornarna precis som för oss stora jättar.. hehe..Men jag har sugit ut massa snor idag iaf.. O nu andas han lite lättare. Men feber har han inte. Men jag tycker det är synd om han. För man hör att det är massa snor. usch. Men fasiken.. vi har inte varit med ngn som är sjuk.. Det va en person som va lite dålig tydligen men va tydligen inte sjuk fortf när han träffade oss..


Men tråkigt om man kommer o träffar en bebis när man vet med sig själv att man varit dålig. Nu får jag ta det. Jaja det går ju över så klart men det är jobbit att höra han andas så där jobbit!!


Linda.. jag lämnar tillbaka det. så får jag ditt då.. jeho. hehe

Nej nu ska jag ta grinpelle. puss på er alla där ute

Av Jenny - 2 juni 2009 08:48

blir det ingen promenad för mig. Jag kommer inte skylla på regnet för man kan gå ut och gå även om det regnar. JAg orkar helt enkelt inte.. vill bara vara hemma och ta det lugnt.. VAra med min son och mysa hur mycket som helst.

 Men jag tycker jag är värd det. Fick höra igår att jag tappat jätte mycket.. Kul att höra verkligne Men det är ändå långt kvar till så jag vill att det ska vara!!


Nej nu ska jag ta Melvin innan han hungrar ihjäl..hehe puss puss på er där ute

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards