Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Jenny - 14 juni 2009 22:24

tvungen att lägga mig i. Men den här gången jag kan LOVA er att det va mottagligt. Jonas gav mig barnet typ direkt jag satte mig brevid de. Jag sa inte ens nåt. haha. Stackarn. Men det va bra, för nu vet Jonas att Melvin KAN vara jobbig och att Man får ONT i hjärtat  och magen. Jonas såg alltså lite lessen ut när jag kom och hämtade Melvin. stackarn. Men man känner sig så maktlös när de bara skriker och skriker oavsett va man gör!!


MEn vi tog ut han i vardagsrummet och så satte jag mig med han i soffan. Han vilade lite på amningskudden. Sen decka han Ja han bara decka så där helt appropå. haha katastrof bebis. Så nu ligger han så sött i sin säng. jonas lagar sina matlådor!! JAg ligger i soffan och bara .. softar helt enkelt!!!  Borde egentligen gå och lägga mig och sova eftersom jag varit vaken sen halv fem imorse. Men jag vill fan inte sova.. JAg vill kunna sitta här o bara. ja just det. softa!!! 


Men så här kul tycker jag att det är när Melvin är så grinig sen helt bara så där plötsligt somnar..

Av Jenny - 14 juni 2009 21:01

haha ja flen. Där va vi från lördag till söndag. Hos Jessica och Erki (Erik). Vi blev dit bjudna för det skulle ju vara det där "fest i flen" o det kunde vi bara inte tacka nej tilll.. MEn vädret va inte det bästa så vi fastna hemma hos de. MElvin hade ju ont magen. Men när han träffar Jessica så är det som han slappnar av direkt. hehe. För det första han gjorde va att spy på henne. SEn fick han låna deras dotter Alice sitter. hahaha o där bajsa han så in i helvete. ursäkta språket. men katastrof va mycket bajs. haha helt segt och det luktade sour cream chips. ärligt alltså . ahha


 Vi blev servade hela helgen och det va hur skönt som helst.. TACK FAMILJEN!!


Det är skönt att man kan åka iväg så där utanför sthlm tycker jag.. Skönare luft.. Avslappnat, lugnare.. Usch o fy va skönt det kan vara!!! 


Nu skriker Melvin igen.. stackarn. jag sitter här i soffan o typ har bundit fast mig för att INTE gå in och lägga mig i när Jonas nattar han.. MEn då kommer det där kontrollbehovet krypande.. Men jag försöker. Skriker lite lätt in till rummet.. " snälla försök att ändra stälning på han lr nåt" Men jag sitter kvar här för att inte lägga mig i.. Så håll tummarna..


Usch stackars min prins.. han somnar till men så vaknar han upp igen och skriker.. Men imorn blir det till barnmorskan


Han

Av Jenny - 14 juni 2009 20:54

låg ju här naken brevid mig. O så brakade det till Sen blev han hur nöjd som helst. Nu ligger Jonas nattar han.. sköönt med lite egen tid kan jag tala om. Bara sitta här för mig själv är ju hur skönt som helst.!!


Igår så kan jag tala om att Melvins bajs luktade sourcream chips.. alltså jag skojar inte. det luktade verkligen det. haha katastrof.. puss på er igen

Av Jenny - 14 juni 2009 20:01

säger jag bara. Nu har melvin varit otröstligt lessen fyra kvällar. Igår va ett undantag och det ska jag ta lite senare. Men nu till Melvin. Alltså han bara skriker och skriker. Det kan variera från en halv timma upp till tre timmar. Men han är ju tyst där emellan några minuter ibland t o m lite längre. MEN han vaknar till och så börjar han skrika igen!! Som mamma får man ont i både hjärta och mage.. VA ska jag ta mig till!!???


JAg vet ju att han har lite ont imagen.. Men fasiken jag tror inte det är det.. Jag får han iaf tyst emellan och det känns bra för då är det inte KOLIK!!!!!! Sen sover han som en stock efter de här utbrotten fram till kl två på natten då han bara vill ha lite mat.. 


Men det är faktiskt jobbit på kvällarna.. jag vill att han ska vara glad innan han somnar inte lessen!!! 


Jag vet oxå att han blir så där jävligt lessen på kvällarna om han är övertrött.. Typ om ngn .. vi kan ju ta hans pappa. hehe.. vill att han ska vara vaken fast man ser att MElvin vill sova.. Ja då blir han så här på kvällarna.. JAg försöker tala om det.. MEn när lyssnar ni killar på oss tjejer egentligen.. ALDRIG!!! Nej och ikväll fick Jonas höra hur det kan låta när Melvin är övertrött.. SKoj va det inte iaf.. 


Melvins morfar va här och hälsade på oxå. så han fick oxå höra att Melvin kan skrika.. Stackarn.. 

Nu ligger han här bredvid mig i sin babysitter naken iaf och det hjälpte, han tycker om att vädra pungen kanske.. så nu får han ligga här en stund.. så får vi se om det blir bättre sen.. 


Kram på eralla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards