Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Jenny - 11 juni 2009 23:08

mmm jag är fan skit trött. Ska hoppa in i duschen o göra mig lite fräsh.. För just nu är jag det inte ngnstans.. Fan mjölken läcker, svettig är jag.. Nej usch en dusch tack!!!


MElvin sover som en stock.. ja fast nu ska jag inte säga för mycket då vaknar han väl. Jag och jonas ligger i soffan och har en varsin data i handen.. hehe trevligt.Imorn kommer mäklaren och ska ta nya bilder för de förra bilderna togs ju i vintras.. Ja för nu ska vi lägga ut lägenheten igen. o tro mg. shit va jag hoppas det går bra den här gången. FAn jag vill ju flytta härifrån .. NU!!! JAg vill till mina trakter liksom.. För vart jag än ska ngnstans  när jag är här.. så tar det hur jävla lång tid som helst.. 



Så imorn får ni se lägenheten i bilder. jeho.. erkänn att ni längtar.. vem vet kanske är det ngn av er läsare som blir köpare.. mmm..


Så imorn blir det inte ngn morron promenad men det blir träning o jag längtar redan nu!! 


Puss på er alla glada

Av Jenny - 11 juni 2009 21:32

lagat middag.. sen jag vet. men fasiken jag har nattat lillen och jonas va iväg och träna..Vi får turas om att träna nu.. Vi kommer ta varannan dag sen när jag får sätta igång ordentligt.. så det blir nice.. då har man iaf kvällarna tillsammans!! Vi vill ju mysa lite även fast vi blivit föräldrar. hehe..


Jonas bror kom och hälsade på och han fyller år idag. så hipp hipp hurra till dig Fredrik!! Vi hade inte glömt bort!!! 


Nä nu ska vi ta oss lite mat.. sen sova .. puss o kram

Av Jenny - 11 juni 2009 18:51

JA det bidde en till träning o jag är så lyckli jeho.. hehe!! Jag fick skjutsen till sats i sundbyberg och där körde jag igenom benen och rumpan lite granna. Jag får ju som sagt inte ta i hur mycket som helst, dels för jag ammar och dels för snittet.. Men träningsvärk imorn är nåt jag kommer må bra av iaf!!!


Fy fan va skönt det är att få träna igen. Gymet är liksom min fristad.. och har alltid varit det. Melvin han vahemma med pappan sin och städa sig lite granna. kram på er


Här ligger jag och pressar benen lite.. mmysigt

Av Jenny - 11 juni 2009 18:51

Jag tänker på dig!!

Nu

Av Jenny - 11 juni 2009 12:20

ska jag försöka få mig lite sömn medans prinsen sover. Han är nybadad och mysig så han sover säkert hur skönt som helst. Sen tänkte jag storstäda lite granna.. Jag brukar göra det en gång i veckan men fan dagen efter ser det likadant ut igen.. ahah. Sen ska jag faktiskt gå iväg och träna underkroppen herregud va jag längtar.. oo va jaglängtar. Jonas tar Melvin o hittar på nå bus.. kanske springer på gröna lund lr nåt sånt. hahaha. nej då..


Nej sovtime... puss på er alla glada där ute

Av Jenny - 11 juni 2009 12:19

JAg och Cattur tog ut barnen och gick en promenad i rask takt ca 1 timma.. Vägen hem va fan den skönaste för det va upp lutande hela vägen det kändes i rumpa och lår kan jag tala om. jeho.. Milf here icome hehe..



Av Jenny - 11 juni 2009 07:25

Ja prinsen är fortf förkyld.. eller nu är han inte direkt förkyld utan han är mer täppt i näsan så där man kan vara några dagar efter en förkylning. Så min morron nu har jag spenderat med att suga ut snor ur snoken på han.. mmmysigt säger jag bara. Men va gör man inte för de små liven..  Ringde och Väckte Cattur så här på morran för jag vill komma iväg i tid idag inte vänta så länge.. Det känns inte så jävla bra då..


Jag har fan itne nå roligt att berätta för er men ville bara visa att jag fanns här. hehe.. Idag ska iaf jag få träna.. sen har vi en liten middagsbjudning så jag får se va jag ska bjuda på för gott.. 


Ngn som har några förslag ???? 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards