Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Jenny - 22 juni 2009 13:09

Cattur och Tristur o hälsade på mig och odågan!! Det va mysigt MEN jag är inte på så jävla bra humör idag heller. Jag är trött o tjurig helt enkelt. Men det är skönt Cattur vi kan vara trötta tillsammans. jeho hehe.


Jag tror mina sömnlösa nätter börjar visa  sig i min kropp nu. Trött o tjurig känner jag mig. MEn det ordnar sig säkert. Odågan ligger och sover nu så jag ska pumpa lite tuttar sen försöka mig på att sova lite själv.


Anledningen till att jag pumpar typ hela jävla tiden är för jag har fått sår på bröstvårtorna så jag vill helst inteamma för tillfället. så ni vet. 

ha de 

Av Jenny - 22 juni 2009 13:08

Blev idag en halvtimmes promenad i rask takt.

Av Jenny - 22 juni 2009 08:59

det känns som att jag har festat hela helgenså trött ärj ag idag..

Catta den filuren ja hon ringde o väckte mig.. MEn du.. det gör inte nåt..

Jag tänkte ta mig en morron promenad alldeles strax måste bara pumpa tuttarna och sen fixa ordning oss två här hemma. Fan det är inte som förr man kunde vara klar på tio minuter nej nu tar allt typ en timma.. om inte mer.. Men vet ni .. det gör absolut inte nåt!! 


Inatt har Melvin klämt, tryckt, .låtit.. ja han försöker så hårt med att få ut sina gaser så i natt vaknade t o m JONAS och tro mig. Han vaknar inte ens närh an skriker .. 



Helvete hahaha nu pissa ungen på mig. jahahah fy fan. i soffan oxå.. vi hörs jag måste torka

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards