Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Jenny - 21 juni 2009 23:45

lite bullbak här hemma så här på kvällskvisten!! Jag bakade kanel och kardemummabullar. Inte helt färdigt gräddade.. eller självklart är de inte degiga men Jonte myra gillar de lite bättre när de är mindre gräddade.. Så det bidde som han sa.. För det är han som ska käka skiten hehe..


Jag har alltid tyckt om att baka och laga mat. Men tappade bort det lite under min graviditet eftersom jag typ låg i sängen i åtta månader. Ja ja glåg fan i sängen så länge. Katastrof. Spydde bara jag öppnade kylskåpet här hemma. Kunde inte äta mat här hemma det kom upp på en gång. Så jag är fan glad att jag hittade den där jossans blogg för hon inspirerade mig till att börja baka igen. jeho. Tack Jossan!!!


Jonas tycker om att äta degen när man satt på allt kladd. haha fy fan va äckligt. USCh säger jag bara.. Nej nu har vi kollat klart filmen den va bra o bullarna är färdiga. Bara in i frysen med de nu. Sen göra ordning sig för natten.


Godnatt kram på er alla där ute..

Av Jenny - 21 juni 2009 19:22

på o lagar lite mat här hemma. Melvin ligger i sitt babygym o kör lite gympa.. ja det ska börjas tidigt. hehe.. Jag är lite gladare nu o efter maten ska vi ta oss en promenad i sköna vädret.. Mysigt. Jag har egentligen inte så mycket att skriva men det känns som jag är lite beroende av den här skiten..


Går in flera gånger per dag. helt jävla sjukt egentligen.. Tänk hur mycket tid jag hade haft till annat om jag inte suttit vi datan i tid o otid. MEN jag kan gå bort från datan utan att må dåligt. jag kan jag lovar. 


Jag har lite lust att baka kanel bullar idag faktiskt.. så det ska jag nog göra. Jonas fick handla efter sin träning så det kunde vara en möjlighet iaf.. sen får vi se va som händer..


Puss på er alla glada där ute

Av Jenny - 21 juni 2009 17:11

IRRETERAD på killar som tror vi tjejer är nå jävla maskiner som klarar allting själva. Ska de vara borta tre kvällar i rad låter det så här. " men det är ju bara tre kvällar".

JAg blir irreterad på att jag inte går ner i vikt som jag vill. Sen får ni där ute tycka o tänka va fan ni vill om det!!


Jag blir irreterad på när folk bara tror att alla ska göra o tycka som de vill. Som tror att man alltid vill ha de me.. 


Jag blir irreterad när människor inte köper saker för de INTE behöver de. Men sen ändå letar runt för de behöver låna skiten!!! 


Ja det finns mer saker jag blir irreterad på. o ja jag är irreterad o tjurig just för tillfället men låt mig för i helvete vara det!!! Man kan som sagt inte alltid ha bra dagar. 


Nu ska jag umgås med min familj.. o laga middag. torsk med ris och god tomatsås.m mm smaskens.. Vi ska umgås lite ENSAMMA idag. Det är faktiskt skönt att göra det. Jonas är o tränar nu men kommer hem sen med ngn film vi ska se.. 


nu när jag tänkte på det blev jag lite gladare igen hehe. puss på er alla där ute

Av Jenny - 21 juni 2009 16:44

idag tog jag bussen till sats o körde mina tuttar, axlar och brakialis(biceps). Det va ju hur jävla skönt som helst. MEN det va fan inte skoj o träna idag.. nej jag tyckte det va tråkigt. Fast det gick bra o jag ökade lite vikter o så vidare..


Men alla dagar kan inte vara roliga.. det är ju trots allt söndag. 


Tänkte ta mig en promenad hem men orkade inte. så jag fick skjuts.. puss på er

Av Jenny - 21 juni 2009 09:23

på er alla glada där ute. I natt har jag väl sovit så där. Även om bebisen inte skriker på natten så vaknar han ju ändå va tredje timma för att få lite tutte. O man sover fan inte så bra när man vet att man ändå måste vakna snart. Så trött ja det är jag hur mycket som helst. MEn lika glad för det.. hehe


Imorse efter kl fem tutten så gick jag och la  mig i soffan för att få lite ensam sömn det va hur skönt som helst. Vaknade upp kvart i nio o gick in o ammade lite.. Tuttarna sprängdes nämligen. Nu sitter jag i soffan igen och ska försöka sova lite till!!


Ungen och pappan ligger och nanar i sängen.. Hur skönt som helst. Men jag fick inte upp de två imorse för jonas tycker det är trångt i soffan som den biff han är mohahaha trodde han ja.!!


Idag blir det iväg till babyland för min vagn gnisslar och det ska den fan inte göra när jag inte ens använt den i två månader... äckliga teutonia.. NEj den är suverän annars.. Sen ska vi ta oss en varsin träning ohc vem vet en sol kanske.. så man ser ut som folk igen.


jaja puss på er alla där ute.. jag ska nog sova nu.. eller vem vet.. kanske kolla in på  bakbloggen för att hitta på nåt gott att baka.. hm..hehe. puss på er igen då

Av Jenny - 21 juni 2009 00:24

ska jag pumpa mina tuttar på mjölk innan jag går och lägger mig då.. puss puss igen


Fan va skönt det är att vara hemma..

Av Jenny - 21 juni 2009 00:06

söva Melvin inför natten idag gick rätt så bra. Han va lite orolig men till slut somnade han såå sött.


Han ligger i sin egna säng nu såklart. Men jag ville ju bara mysa lite med han innan han somnade..


Nu har iaf våra sötisar åkt hem. JAg sitter framför datan. Ja det va länge sen jag såg min pärla så jag är värd ett besök innan läggdags.. Jonas ligger och kollar på ngn film med dolf lundgren.. inte riktigt min favorit så jag behövde inte titta. hehe.

Men jag ska gå o sova snart för imorn är det träning som gäller.. och för Catta o Kim är det fyra årsdagen.. så grattis till er. puss puss

så här söta är vi
Av Jenny - 21 juni 2009 00:02

tänkte stanna kvar i flen även i natt. Men vi fick ett bättre erbjudande och skyynda iväg till sthlm. Vi skulle nämligen träffa Danne o Kurre. Våra älsklingar liksom.. hahah Vi försöker alltid göra så killarna åker iväg en stund så vi tjejer sitter hemma.


Sen de minuterna vi får vara ensamma..från båda sidor. Så snackar vi såmycket skit om den andra vi bara kan.hahahaha men fan det är skönt att avreagera sgi.. Erkänn Jonas!!! haha..


Men vi hyrde film och åt lite gott gott i gott gott. Jag gjorde en tacopaj med massa god sallad.. Herregud vilken film vi såg  Man satt liksom på helspänn heeela tiden. Kommer inte ihåg va den heter och orkar verklgien itne ställa mig upp för att hämta skiten. Så ni får tro mig helt enkelt när jag säger att den va bra.. oki!!


Liten bild på min kurre komme rhär. Danne fastnade inte på kortet så hanf år inte vara med.. hehe

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards