Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Jenny - 6 maj 2010 10:16

Jag och odågan min tog oss ända ut till tyresö igår efter vi varit hemma och ätit lite lunch o packat väskan!! Systern min ja hon behöver mig lika mycket som jag behöver henne.. anledningen.. nej den behöver vi inte gå in på!! Men vi åkte hit iaf och det är hur mysigt som helst.


Melvin bara älskar sin kusin Marlon kan jag tala om.. MEN Marlon hahahah ja han vill gärna vara lite elak mot sin kusin Melvin. Melvin ja han kryper efter ändå!!. Ramlar Melvin hemma börjar han gråta... får han en bil i skallen av Marlon skrattar han..


Melvins förkylning är bättre men fortfarande där så vi tar det lugnt och bara myser här hemma. Marlon gick iväg med sin far igår och Melvin fick stanna med moster så jag kunde åka och träna.. Aerobicen va gryym o jag va bättre igår ä'n förra veckan. Jag tog ut mig riktigt ordentligt shti va skoj det va!!!!


Men nu är systern min på jobbet, Marlon på dagis. Så jag och odågan är ensamma o har det skönt. Vi ska väl ta oss til mormor hjördis, vårat andra hem. O hämta lite kläder o sånt!! Nej nu svamlar jag. Men allt är iaf bra me doss.. Förutom Melvins förkylning men som läkarn sa.. Den går över!!! Nä nu ska jag kolla på lite kök då vi måste bestämma oss ngn jävla gång hur vi vill ha det haha..


puss på er

Av Jenny - 6 maj 2010 10:08

jepp idag är det en stor dag för idag fyller både Catta

 

och kurre

 

år.. ja de har lyckats passa in samma dag.. Catta va ju först då hon blir hela 30år idag.. officiellt tant alltså.. Grattis.


Kurre ja hon är lite yngre och hon blir 26 år.. hipp hipp hurra!!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards