Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Jenny - 31 maj 2010 20:57

Det va tydligen magsjuka lillen hade igår trots allt!! För här hemma ligger jag  nu och spyr för fullt. Så mer om allt imorn om jag ä bättre.. Så fort jag anstränger mig spyr jag!!!

Av Jenny - 31 maj 2010 20:54

want to se more videos on Melvin!! Så here you go Ally!!! I se now when i looked at the video that he really wants to keep on talking with Alan on the phone!!


Melvin loves to talk on the phone. And he screams loud evertime i take it away!!

Av Jenny - 31 maj 2010 07:22

Odågan har bajsat två gånger i natt.Till slut blev han så trött att vi fick sova till kl 7 iaf. jippi!! Nu har han ätit sin frukost o jag väntar här hemma för att se vad som händer. Får han behålla frukosten va det väl alla jävla jordgubbar han åt igår. Får han inte ja då är det vi som stannar hemma i detta vackra väder!!


Men planerna för idag är iaf att dra iväg till hellasgården för lite bad med Amina och hennes fina Tindra!!! Jag leker med barnen medans Amina solar haaha.. det är väl rättvist! haha. 


Men först blir det blåbärscones bak och sallads göra här hemma!! som vi kan ha med oss. Ja vi kom upp till ett fullproppat hem. Fullt av saker och människor. vi får se vad som händer. Men vi kan inte bo här allihop så jag, jonas och melvin drar nog mot tyresö till mormor! Men vi ser ju vad som händer. Hur trevligt det än är med familj så kan det bli lite tufft när man är fullt hus vissa dagar haha.. 


Nä puss på er!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards