Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Jenny - 28 maj 2010 08:25

Alltså kolla hur koncentrerad Melvin blir när han hör, "rapatacken". Det slår aldrig fel han står blixtstilla. Ibland skrattar han högt åt de och ibland ler han bara. 



nä nu sticker vi!!! 

Av Jenny - 28 maj 2010 07:53

Eller alldeles strax iaf. Jag ska bara vänta till ungen har skitit. för sen ska vi ta på oss våra kläder och sen ta en promenad till odenplan för lite träning. Mm det finns en rätt stor chans att det kommer börja spö regna ser det ut som!! Jag är inte förberedd på det men vagnen är!! O viktigast är väl Melvin. Jag får gå dyngsur helt enkelt!!! 


Jag är ju dagis fröken och borde ha regnställ men icke.. Jag får införskaffa mig det!!


Nä nu ska vi fixa ordning här hemma. Jag är lite rädd att det kommer vara fullt på barnpassningen eftersom vädret är katastrofalt. MEN jag tar en chans!! 


Sen är det vi som tar en lunch med min finaste Anca

   

Det är hon som blir antastad!! Haha jepp hon är i sthlm och hälsar på så vi ska ses och få oss en liten kram!!! Det va så länge sen. Anca är min vän.. det är liksom hon och jag. Oavsett om vi hörs eller inte. En gång tog det nog två år av olika anledningar men jag kan viska till er att det hade med killar  att göra!!


Men det va för några år sen. Men det är hon och jag oavsett olika gemenskaper och olika intressen!!! Så en kram och en lunch med henne blir det innan jag och Melvin faktiskt ska ta oss till tyresö!!


Jag och Melvin ska ju umgås med Marlon medans hans mamma gör stan!! Sen imorn är det jag som åker hem utan min melvin. Men mer om det imorn Nu ska vi göra ordning oss. Och plocka upp allt som Melvin kastat omkring sig!!!


Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards