Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Jenny - 11 maj 2010 22:25

så min historia om dagen kommer imorn.. kanske.. Men jag kan säga så här. Min jonas kom hem idag istället för att åka o träna... puss på er

Av Jenny - 11 maj 2010 22:25

så min historia om dagen kommer imorn.. kanske.. Men jag kan säga så här. Min jonas kom hem idag istället för att åka o träna... puss på er

Av Jenny - 11 maj 2010 12:00

natten till denna tisdag va faktiskt ett jävla helvete!! Det började med att jag inte kunde somna tydligen inte jonas heller. Trångt i sängen.. Ja vi har haft Melvin mellan oss den senaste månaden för hanv aknar så många gånger under natten i sin egna säng! MEN det är oxå bekvämt för oss.. lättareliksom. Så Jonas hamnade på golvet till slut på en madrass.


Jag somnade men då sörrni kl 4 på natten ja då vaknade Melvin upp med ett jävla ryck. Det va nog en mardröm för han slutade inte att gråta. Så jag fick sätta mig upp med han i famnen och gunga lite. Han tystnade och jag la han i sängen igen.. han började gråta. Men då började jag klappa han lite i rumpan o han blev tyst. Han låg vaken men ändå tyst till ca halv sex! Då bad jag Jonas gå upp och göra en flaska välling. För jag va trött. Efter flaskan då somnade han om o vi vaknade halv nio igen.


Jag är fortfarande trött men kan inte riktigt sova. Melvin vilar och för första gången på länge.. sen han va bebis sover han middag i sin egna säng. Jepp jag fixade o trixade lite med den så han somnade där i. Ja självklart tog det lite längre tid o han blev förbannad några gånger. Men han somnade. Jippi!! Så nu är det mitt mål, få melvin sova hela nätterna i hans egna säng!!


Anledningen till att jag inte kan sova är för att jag har för mycket tankar  i huvet. Mina tankar är mest hos våran lägenhet borta på finnberget. Jag vill verkligen börja renovera där. För det första för att liksom få komma HEM och för det andra, så roligt är det inte att bo hos svärfar.. inte för han heller! Men nu är det så här. vi har fan inte kommit ngn stans med lägenheten haha jag dör.. vi har inte ens måttat ett mått.. Ja förra veckan hade Jonas jouren o jobba hela tiden. Denna vecka.. mm då vill han träna.. Så vi får väl se.. vi kanske flyttar in i våran lägenhet efter sommarn. va tror ni.. 


Nä nu ska jag börja göra mig i ordning för jag och Melvin ska nog ut i solen o sitta en stund sen när han vaknat o fått i sig lite lunch. Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards