Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Jenny - 25 maj 2010 10:37

Först att åka och träna tidigt på morran. MEN Melvin vaknade upp kl nio så det blev en sovmorgon istället och sen lite mys i sängen som alltid innan vi går upp! Sen blev planerna för mig att efter frukost skulle vi ta oss till sats på odenplan för träning.


MEN Melvin va lite gnällig efter frukost o som igår va det ingen annanstans som dög förutom famnen. Så jag gick in och tog tempen. Den är inte jätte hög men iaf på 38. Ja det är nog tänderna. Men lämnar jag in han idag på barnpassning när han är så gnällig,svag och mammig. Kanske det inte alls kommer fungera sen heller. 


Promenad är helt uteslutet för mitt knä gör himla ont ska jag tala om!! Så vi ska bara softa här hemma o inte göra nåt!!


Bara för att jag nu bestämt att vi ska vila så blev Melvin rätt så energisk. Springer runt runt runt mig när jag sitter i fåtöljen och skrattar såfort han ser mitt ansikte. Men minsta lilla gör han gnällig o det är inte vanligt. Så ja vi stannar inne!!!


Men ikväll.. ja då är det min kväll jag ska träffa mina gamla klasskamrater. Vi fyra va de som liksom hängde o tyckte om varandra!! Vi hade härliga tre år!!!! Och ikväll efter ca 11 år ska vi ses igen. Det känns toppen!!!!!!!! 


Nä nu ska jag kolla på våra bästa år samtidigt som Melvin ska pilla mig i håret haha. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards