Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Jenny - 2 juni 2010 21:37

Faster Jenny och farfar tänkte ta sig en promenad efter middagen, de ville även ha med sig Melvin! Jag tänkte att det va bra för han då skulle få sig lite frisk luft o vem vet... kanske även somna i vagnen!! 


Så då som sagt omotiverad och utan lust stack jag ändå ner till gymet och där körde jag bröst plus axlar, lite mage och ländrygg.

   

Det gick bra faktiskt!!! Jag känner pumpen i axlar.. brösten körde jag inte jätte hårt!! jag hade tänkt ta en vilo vecka då jonasp har jouren och Melvin lyckas typpiskt bli sjuk alla jävla jour veckor!! Men skönt ändå att gå ner till källar gymet och träna lite jeho haha..


Imorn blir det promenad för de ska jag inte vila ifrån..


Nä nu ska jag kolla klart på greys för att sen gå och sova 

puss på er

Av Jenny - 2 juni 2010 21:32

Det blev en dag ute i hellasgården för att sen avsluta borta i sickla med lite lunch och en massa snack. till slut fick Melvin som han ville

  

En very berry!! Hans favorit. Som även blev Aminas och lilla Tindras favorit.. jepp Tindra lärde sig att suga i sugrör då vi va ute i svängen.. pluspoäng på den!! Efter byten av blöjor släppte vi lös odjuren lite så då fick springa av sig... Melvin va på väg för att klämma på de stora bomberna som sitter på Amina mohahah

  

vi hade en bra dag tills jag började spy....

Av Jenny - 2 juni 2010 18:11

tog vi på oss våra kläder och våran solkräm, jag tog även med mig badbaljan som Melvin använde när han va liten bebis. Min plan va att vi skulle ta oss till husets lokal/uteplats för lite bad/lek och sol!!! Det va hur härligt som helst.


Bada i baljan va något som Melvin tyckte va gudomligt, han ville inte upp. 

till slut började han hacka tänder då fick jag tvinga upp han. Han protesterade haha. Men jag satte på han hans varma och sköna kläder för att sen på en gång hälla ut vattnet. Då tyckte han det va super att springa omkring där ute!!


Hör ni hur han riktigt suckar "jaha" när han ramlar och sen liksom satsar för att ta sig upp igen. Men där ute va vi väl 1.5 timma för att sen gå upp till lägenheten och vila lite. Melvin sov väl i två timmar och jag i en!! Det va vi värda!!! 


Nu är faster Jenny här och hälsar på, Melvin är lite lätt grinig men det går väl över det med. Han har väl fått solsting stackarn haha. Farfar är iväg och ska handla thaimat åt oss allesammans. Myspys ikväll alltså!!!


imorn bär det iväg till sickla strand för lite bad med Amina och Tindra för att jag och Melvin sen ska ta oss till tyresö och passa Marlon medans mamman hans ska träna.. Du SKA träna!!!! 


Nä nu ska jag umgås. puss på er

Av Jenny - 2 juni 2010 15:35

hittade jag Melvin här...


Han skulle prompt upp även om han ramlade gång på gång.. Men sitta där uppe skulle han!


vi tog oss våran promenad och på vägen hittade vi Söka Karolina med hennes Adrian så de valde att hänga med oss.. Skoj. karro och jag gick i samma klass i 5 tror jag!! O jag hittade henne på en busshållplats mot nacka.. hehe. Men idag möttes vi och tog en två timmars promenad. Det va hääärligt. Hon visade mig en massa bra och mysiga ställen!!! Vi gick även förbi sickla strand där det badades för fullt. Till slut blev jag och odågan super hungriga.. promenaden va ju inte tänkt att bli så lång. så vi lämnade av Karolina och Adrian vid närmsta busshållplats för att vi själva sen stegade hemåt och åt en super god lunch!!


Jag va helt slut efter promenaden.

  

Det här blev mina promenad kläder i morse.

Av Jenny - 2 juni 2010 06:58

Idag är det onsdag, natten har varit hemsk! Melvin har haft gaser så det heter duga så sovit bra har han inte gjort. När han inte sover bra, nej då gör inte jag det heller!! Jonas fick lägga sig på golvet så fick jag och Melvin ta sängen!!Vaknade halv sex gjorde han och ville upp. Så nu sitter jag här, trött som aldrig. Lite lätt grinig. Jag tror även Jonas va grinig i morse då saker och ting har blivit flyttade hur som helst och han inte hittade det han behövde!!!!!


Jaja hur dagen ska bli kan bara jag på verka. Så jag sitter här och funderar lite!!


Mina funderingar, antingen om jag ska ta mig en promenad efter frukost så Melvin får sova i vagnen så länge sen hittar jag en plätt där vi sätter oss en stund o njuter av solen. Tills han har vaknat eller tills han ska få sig sin lunch!! ELLER så låter jag han sova i sängen här hemma och vilar jag med!!!Men fan det är fint väder ute, jag vill ju njuta av solen!!


Men sen är jag så jävla trött att det gör ont i ögonen på mig!!! Ja jag har lite besluts ångest som sagt!! Det tråkiga är att om vi sover här hemma så blir det i ca tre timmar. Då går ju liksom hela dagen. Eller kanske inte, för han är trött nu o kommer väl kunna somna om en timma iaf. Då vaknar vi kl elva o äter lunch sen går ut!!! hm ja det lät rätt bra.... jag gör nog så haha


Träning på gym blir det inte idag, för rossel rossel, host host, och snor snor är det som gäller hos Melvin idag!!! Än så länge ingen feber.. håll tummarna för att det bara är en liten solförkylning.. heheNej nu blir inlägget alldeles för tråkigt då jag inte har en enda bild så jag lägger ner verksamheten!!!


Ägnar en tanke åt er där ute i detta vackra väder. O går för att göra mig min frukost som idag blir.. hm jja inte fan vet jag. För sugen p åfrukost är jag inte, hur hungrig jag än är. Jag är inte jätte förtjust i att äta frukost. Jag kan t o m tycka att det är jobbigt med frukost vissa mornar. Först ska man göra ordning den sen ska man tugga!!!! hahahahahah ja jag är fan trött idag. Men som sagt. ha en bra dag.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards