Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Jenny - 3 juni 2010 19:14

Jag är helt slut och trött. Ingen bra kombination när det gäller mig.. kan bli lite lätt grinig då, speciellt om inte saker och ting blir på mitt sätt haha!!Vi började dagen med att vakna kvart över fem.. mmm ni läste rätt kvart över jävla fem!! Plus att natten va ett helvete, vaken och ledsen va han rätt ofta!! Snorig och rinnig i ögonen va han oxå!! Inte sjuk men ja som allerisk.. Men just det han är för liten för att vara allergisk.


I alla fall, vi ringde Amina för att bestämma att vi skulle ses i sickla strand!! Herregud kvinna du är fan sämre än mig på att hitta. Amina bor i tyresö och har en lätt och kort väg till sickla men ändå, varje gång vi ska synas där hamnar hon borta i nacka forum. hahahaha Men till slut kom hon fram. Ja då började helvetet, jag fick alltså hjärtklappning och blev stressad!! Hon hamnade på en jävla gräsplätt o därifrån skulle hon ta sig ifrån.


MEN det stod en stor volvo bakom henne plus att det va en massa höga kanter!! Hon bad MIG.. JENNY att lotsa henne därifrån!! Herregud tänkte jag, detta klarar vi aldrig. Efter ca en kvart kom hon därifrån, volvon och saaben oskadda!!! Sen till slut hittade vi en parkerings plats och stegade mot stranden!!


Då kom nästa problem, tältet hon köpt som jag faktiskt tagit upp en gång innan!! Vi fick inte upp skiten hahah jag testade alla möjliga sätt!!! Till slut kom vi ihåg hur det skulle göras, ja då har hon tappat bort de pinnarna som ska hålla tältet på plats!! Så vi gav upp o la oss o sola istället. Ungarna lekte i den lilla poolen hon alltid har med sig. Dit kom även strandens alla andra barn så Melvin och Tindra hade några att leka med!!! Vi hade det toppen.


På vägen dit iaf så ringde jag läkaren. För nu orkar jag inte nå mer!!! Melvin, han är så himla trött hela tiden. tiden han är vaken är han jätte jätte glad och bara älskar att leka o busa!! Alltså jag skulle kunna få ungen att somna en timma efter han vaknat!!! Sen hans ögon, folk frågar ofta mig om han är ledsen. Så jag fick alltså nog. Ringde läkaren och berättade detta!!! Jag fick en akut tid halv tre. Efter sol och bad så tog vi bussen till skanstull för att sen gå o hälsa på moster Linda o sen till sist gå till sös!!


Vi fick träffa doktor Per som haha faktiskt kände igen oss direkt!! Melvin charmade alla inne i väntrummet även alla barn som turades om att leka med han!!! Inne hos Per berättade jag allting och sa att jag faktiskt inte orkar mer. rosslet är ju uppbokat den 15 juni så vi pratade inte om det. 


Per berättade till mig att det är ovanligt att småbarn är allergiska MEN de kan vara det!! MEN då kan det vara så att pricktestet ändå inte visar något. Vi fick i alla fall göra ett prick test som visade hur bra som helst!! Hem gick vi med en ny medicin åt Melvin som han ska testa. Gav han det första jag gjorde här hemma. Jag kan säga så här, Ögonen är märkbart bättre inte bra men bättre!!! Snälla håll tummarna nu att detta hjälper!!! För Melvins skull!!!! 


Sen tog vi oss hemmåt o nu sitter vi här o bara busar, leker  och självklart kramas!!! 

Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards