Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Jenny - 23 juni 2010 21:56

Av Jenny - 23 juni 2010 20:41

Jag tog mig en promenad ut till stan idag som i vanlig ordning! Melvin somnade och jag knatade på. sen tog vi oss mot Tumba, jag va ju lite skeptisk innan men det gick bra plus att Melvin sov hela jävla vägen dit bort!!! 


Dessie med två av barnen träffade upp oss sen började en härlig dag!!! Vi hade det verkligen hur bra som helst, precis som förr i tiden!! Hennes tre barn och Melvin kom hur bra överens som helst.. De tyckte till och med om varandra, första ögonkastet. Melvin va sitt charmiga jag idag förutom några stunder då han blev lite lätt förbannad.. haha


Deras hus va hur mysigt som helst jag njöt vekligen där borta idag!!! Hennes barn hade massa spring i benen och ville helst till stranden så vi packade ner en massa mat och gott för att sen ta oss promenaden dit på tio minuter. Härligt. fy fan vilket mysigt ställe!! Dessie räkna med besök av mig och Melvin hädanefter haha..


Melvin blev lite lätt kär i Dessies mellan dotter, Nora!!! Han satt verkligen och flirta med henne.. kul att se.. nä här kommer lite bilder från dagen

     Vi började med att leka ute på den stora tomten. För första gången fick Melvin testa på studsmatta han tyckte väl det va så där.. hehe.. 

  

Detta är Nora som Melvin blev lite lätt förtjust i!!!

Sen tog vi ju oss mot stranden

    

Melvin trivdes hur bra som helst med sällskapet precis som mamman sin. Dessie tyckte Melvin hade min personlighet.. öppen, glad och haha bestämd hehe.

  

Tror ni han tyckte det va kallt haha.. söt nöten.. 

Melvin började göra sandänglar.. men på magen.. han har adlrig gjort så förut men liksom drog sig ner och bara började veva.

  

till slut fick vi nog för klockan hann bli 15.30 Så vi började packa ihop för att sen ta oss enp romenad till huset igen.  Där fixade jag lite med vårat sen fick vi skjuts till pendeln..

  


Pappa Jonas hämtade oss i årsta.. pendeln stannade som tur va där.. Sen fick vi skjuts hem.. kan ju säga att jag hade aldrig orkat ta mig hem hela vägen kommunalt.. för vi va trötta haha. Men som tur va kom jonas.. Nu är han i lägenheten och gjuter golv. Jag och odågan har badat så han ligger i sängen o snarkar så härligt.


Jag är vaken en stund till för jag ska få jordgubbar mmm smaskens hehe.


Imorn är en ny dag med ännu mera sol.. Vad vi ska hitt på vet jag inte riktgit än men det märker vi..


Puss på er

Av Jenny - 23 juni 2010 08:35

Idag är det onsdag, fick för mig i morse att det va torsdag men systra min fick mig på rätt spår igen! Onsdag... ja jag och odågan sitter här.. Jag mår så jävla illa, nästan så illa att jag va på väg mot toaletten. Inte sjuk och inte gravid jag har kommit på vad det är!!


Mina razor 8.. tar jag de när jag är tom imagen blir jag jävligt dålig!!! Så jag tröck fort i mig en smörgås med tomat på nu och jag mår genast bättre.. Mat i magen när dessa intas alltså.. om jag märkt någon skillnad.. hm nej bara att jag faktiskt inte är lika hungrig och sugen som innan!!


Men mitt skin på magen.. hm när fan ska det dra ihop sig  igen.. gör det någonsin det efter en graviditet?

  

Man ser fakiskt att skinnet är löst.. Jaja antingen är det så här det ska vara eller så blir det bättre någon gång i framtiden! Melvin håller på att jagar min smörgås.. han vill inte smaka men han vill ta på den.. så skrattar han. Bus unge!!


nä nu ska vi packa väskor, klä på oss för att sen sticka iväg.. Vi ska nämligen bort.. låååååååångt åt helvete.. tur att jag kan promenera till stan ialla fall så det inte blir super långt kommunalt.. Det hade jag aldrig orkat inte Melvin heller för den delen. Vi ska ta oss till tumba. katastrof. hahaha Men nu ska vi det ialla fall!!!


Till min gamla vän Dessie.. Vi va de bästa vännerna i gymnasiet.. Skrattade typ varje dag tillsammans.. Ja vi hade det toppen!! Sen kom det killar i vägen hahahaha. .man blev ju lite lätt toffel i den åldern.. Både jag och Hon ahha. Mennu sk ajag dit och mysa lite. så ska hon få träffa min underbara Melvin!! Hon kommer känna igen mig i han tror jag.. Men vi ser ju!!


Jag bjuder på en bild från middagen igår.. han tyckte maten va god

  

Syns det. han fick nämligen pommes med chicken bits... Nä  nu måste jag fixa mig klockan hinner alltid bli för mycket när jag ska någonstans.. För jag fastnar lätt här i fåtöljen. Melvin ja han klättrar upp och ner för sin fot pall. han satt där uppe idag när jag kom ut från toaletten.. Bra att han lär sig.... jätte bra verkligen.. hehe.


Nä puss på er alla glada!!!!


Vi får se om det är nå irretations moment när jag kommer hem sen.. haha men va inte oroliga ni kommer bli meddelade detta i sånt fall..

Av Jenny - 23 juni 2010 00:02

Är en film jag och Jonas suttit och kollat på så här på kvällskvisten! En jävla bra film, jag fick inte bara tårar utan jag började fan lipa!! 


Den va bra.. lite långtråkig i början kanske.. eller så va det bara jag som inte va engagerad.. utan tänkte på annat som irreterade mig för stunden. Men till slut kunde jag slappna av och då va den så jävla bra. Läskig, hemsk.. sorglig.. kärleksfull.!!


Läs om den här


Nä nu ska jag gå och lägga mig är så jävla trött. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards