Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Jenny - 26 juni 2010 19:30

hade vi en toppen dag igår. Men mer om det lite senare när jag har laddat upp lite bilder. Inge roligt utan ju! 


idag har vi haft fullt upp sen vi gick upp ur sängen eftersom kusin Marlon sov över. Efter vi han hos hans "sjuka" mamma så stack vi ut till åkersberga för lite mys, bus och lek hemma hos Martin, Kim och deras lilla Malcolm. Även Natha och Tomas va där med sin lilla Lean.. hm Melvin är störst.. men det är väl som det ska vara. lika gamla är de alla tre! Lean gjorde faktiskt Melvin ledsen några gånger då han ville ta stöd av Melvin för att ställa sig upp, melvin gick inte riktigt med på det och började skrika haha.


Men det va hur mysigt som helst att träffa de.. det blir inte så ofta tyvärr då Jonas och Martin tröttar ut varandra på jobbet hehe. Sen åkte vi för att hälsa på Martins föräldrar.. de är för härliga Melvin blev kär i "farmor Lena" på direkten!!


Självklart blev vi hungriga efter en heldag på vägen.. så vi stack till årsta för att ta en sån jävla god kebab.. jag åt väl halva talriken.. för herregud va de smockar på talriken med mat!! Nu ligger mina killar i badet för att sen den lilla ska få gå och sova. Jag och jonas ska väl mysa framför en film så här dagen efter midsommar!! Ont i huvet eller magen har ingen av oss då det blev nyktert för hela bunten som va med igår!! Men som sagt det kommer med lite bilder..


Nä nu ska jag plocka upp odågan ur badkaret så han kan få sig sin flaska.. Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards