Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Jenny - 25 juni 2010 09:52

Natten va inte ok, Melvin fick nå ryck och skrek ett tag. .Sen fick han komma upp i våran säng. Kl sex tyckte han sen att vi båda skulle slå upp våra vackra ögon för att vakna! Trött, jag? Absolut inte det är ju midsommar.. hehe.. Nej då det är bara att bita ihop sörrni.. lägga sig i tid kanske vore något i kväll.. 


Midsommar i år kommer att bli härlig. Båten ligger vid bryggan, Marlon är med oss. Tess och Mattias även de ska fira midsommar med oss!! 


Så som sagt det kommer att bli härligt. jag har gjort potatissallad här hemma så det stinker vitlök kan jag tala om. Grillat blir det och en jävla massa godis hehe!! Just för tillfället så ligger Melvin och vilar en stund, Marlon leker med alla hans leksaker här i vardagsrummet, jonas damsuger och jag ja jag sitter i min fåtölj med min data precis som det ska vara!!


Nä då vi ska strax dra iväg mot någon fin ö där vi kan grilla och bada. 


Hoppas ni får er en underbar dag alla där ute!! 


batterierna till laddaren laddas för fullt så det blir nog några bilder ska ni se.


Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards