Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Trött mössa!

Av Jenny - 2 mars 2011 07:04

Hejje på er där ute!


Alltså träningen igår gick super, spinningen va så jävla skoj och i högt tempo så man kan inte annat än att älska passet!!! Efter tog jag mig en proteindrink och en halvbanan för att ta med mig fina Linn ut i gymet och köra biceps och triceps, det blev ett pass med rätt högt tempo och kontakt med musklerna, sköönt! Men jag kände att kroppen inte va lika stark som den brukar och det kunde ju berott på spinningen jag körde innan kanske;)!?


Sen åkte jag hem för lite studier innan jag skulle hämta upp ungen min, jag somnade!! Haha trött kanske.


Kvart över ett hämtade jag upp odågan på dagis och trots att han varit där så tidigt hade dagen gått super bra som vanligt. Jag och Melvin träffade upp Robyn utanför dagis för att sen sticka mot änderna där borta i nacka. Jag hade nämligen köpt med mig en limpa så att vi kunde mata lite fåglar.. inte för attt de är så jävla några men ja iallafall. Jag kan säga så här.. jag är liiivrädd för fåglar men jag stod på mig. När Melvin ville klappa och ha sig och när han hade brödbiten liite för länge i handen kunde jag säga till att skynda dig innan fåglarna försvinner.. haha. Men rädd va jag, Melvin han tyckte att det va super skoj

   

Han skulle absolut inte gå därifrån, ville nog helst av allt även hoppa i badet och bada med alla fåglar. Så när vi skulle gå fick tant Robyn hoppa in haha Melvin tyckte väl att hon va en elak tant men ändå va det henne han ville vara med senare;)!! Bra att visa vem som bestämmer!


Vi stack in till sickla, istället för att köpa något nyttigt till mig och Melvin så blev det  detta

  Semlan va skit torr och inte alls god, alltså inte värt det!! Robyn köpte sig någon varm macka där på waneys coffe eller hur det stavas, den va inte heller värt det! Nu har jag smakat det mesta där borta på det där cafet och ingenting smakar som det ska. Torrt och tråkigt är det mesta så nu blir det att byta cafe till nästa gång!!! Melvin han tyckte såklart att bullen va god..

 

Sen stack vi mot hörnan där i sickla, lekhörnan.. haha det va ett skämt EN rutch kana fanns kvar. EN!! Men Melvin hade skoj iallafall.. Det va härligt att få träffa Robyn igen efter ett år. Jag måste försöka få bort den här bekväma Jenny som har börjat komma fram. Men tyvärr tycker jag att det är så jävla skönt att hålla till här nära där jag bor då jag redan har problem att komma hem ibland med bussar och skit. Plus att man har Melvin som blir lite grinig om det tar alldeles för lång tid innan vi kommer hem. Även om det mesta vi gjorde va i hans intresse så tröttnade han till slut och ville bara hem och titta på oho..(ozo). Men till halv fem klarade vi oss alla tre rätt bra ändå!!!


Väl hemma fick jag migrän, alltså va jag inte rolig att ha med o göra. Så när Jonas kom hem fick han ta hand om allt här hemma även tvätt hängningen. Haha han fick nästan panik men gjorde det! Jag gick nämligen och la mig för att sova halv åtta igår kväll!!! SKÖNT!!! Idag känns det bättre. Jag och Melvin har tagit oss en ledig dag idag då jag inte har så jätte mycket att göra inför skolan imorrn.


Vad vi ska hitta på det vet jag inte. Men jag tror faktiskt att det bara blir en hemma dag med lite städ och mys!! Behövs det med ibland..


puss på er

 
 
En pojkmammas vardag

En pojkmammas vardag

2 mars 2011 08:11

Vad duktig du är som både spinnar och tränar på en och samma dag. Har kört ett spinningpass och det var ju grymt jobbigt!! Jag som trodde att jag hade massor av ork i benen blev nästan lite besviken, haha!

http://edvinsmamma.wordpress.com

 
britta bloggar

britta bloggar

2 mars 2011 11:33

Det låter som en mysig dag trots migränen. Och kul att mata änderna!

http://brittabloggar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards