Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Äntligen!!

Av Jenny - 4 mars 2011 20:43

Börjar denna dag lida mot sitt slut och lillfisen har somnat!! Det tog ett tag för herregud vilken energi han har haft idag. Magsjuka eller inte så har han varit uppe i taket. Så jag säger det utan dåligt samvete att äntligen sover han!!!


Jag sitter i soffan och mår illa men har messat lite med min fina Kim o vi tror att det är psyket som spelar mig ett spratt, eller vi hoppas det iallafall!!! jaja. vi har haft en rätt händelselös dag idag. Efter vilan som vi tog och som varade i 2.5 härliga timmar så tänkte jag att vi skulle ta oss ut för lite frisk luft. Men bestämde sen att vi skulle hålla oss inne och ta igen allting imorrn istället!! OM jag nui nte spyr ner sängen inatt.. haha.


Jag och Kim hade planerat en dag tillsammans idag men som vanligt blev den avbokad på grund av sjukdom.. imorrn ska vi till något mysigt ute ställe om jag nu inte blir sjuk..o sen blir det middag med en gammal vän och hennes familj med man och tre barn;)!!! så håll tummarna att vi inte är sjuka!!!


Här hemma blev det pizza tillsammans.. Vi äter alltid pizza på fredagar eller söndagar, hemma gjord som vi hjälps åt med att göra. Melvin tycker det är jätte roligt att få kavla ut degen och lägga på alla ingredienser. Feta osten är hans favorit, han tar sig en och stoppar i munnen för det är något han faktiskt tycker är gott...

jonas har varit på jobb hela kvällen så vi har fått vara ensamma hela dagen.. jag är lite lätt uttråkad-..Men resultatet av våran pizza blev bra utan jonas

 

mm smaskens..

   

Jag själv mår ju illa och har varit osminkad idag.. blek som ett as ja det är jag oxå!!!! men jag kan ju alltid bjuda på mig själv ändå

 

Usch jag saknar mitt gamla utseende då jag faktsitk va lite söt!!!

 

Brun vitare tänder. usch vad graviditeten förstörde mina tänder!! Tänk ersjälva att spy i åtta månader!!!!!!! Sen att jag inte kunde dricka vatten utan det fick bli läsk, kunde inte äta frukt eller grönsaker utan det kunde bara vara fettiga saker.. Nej mina tänder tog skada.. skoja inte!!!! Men men.. nu har jag en vacker underbar son och det va absolut värt det.. Men jag tycker ändå att man kan få titta tillbaka.. o må lite dåligt över hur åldern gör med dig.. haha..


Nä på onsdag blir det soldusch för både mig och min andra hälft........ o så tränar jag ju på.. måste bara försöka sluta med godiset..


puss på er

 
 
Petra

Petra

5 mars 2011 00:04

Hi hi hi...så söt sonen din är när han äter. :-)

Och du...Du är söt nu med! ;-)

Nattinatt

http://www.petrakardell.shapemeup.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards