Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Söndag!

Av Jenny - 6 mars 2011 13:49

Jag tycker verkligen om de helger då jag och min familj kan vara tillsammans och hitta på saker! De helger som Jonas jobbar är tyvärr mindre härliga!! För då är han oftast borta från morgon till kväll. Men nu är det en sån helg då vi kan vara tillsammans.


Imorse så vaknade vi ju som sagt rätt tidigt här uppe på berget. Så halv åtta bestämde jag mig för att sticka mot gymet när de öppnar vid nio tiden.. Sagt och gjort, efter frukosten stack jag till gymet, tog mig en rask promenad dit. Sen väl på gymet blev det armar och mag träning. Hur skönt som helst och jag bara älskar min träning mer och mer för varje gång jag kommer dit;)!!


Efter gymet så kom grabbarna och hämtade upp mig för att vi skulle till Bromma blocks o titta lite snabbt inne på XXL. Mamman min tyckte vi skulle köpa en snowboard åt kusinerna Olsson. Men tyvärr va de slut. Men alltså helt ärligt så tyckte jag verkligen om den där butiken och ville shoppa massa träningskläder. Men jag höll mig enbart till ett par tuffa skor till Melvin.. Med batman på haha

  Han ville gärna ha de, han älskar skor min son! så det fick bli de i storlek 26.. haha han har stora fötter våran Melvin. Säljaren sa att han kan ha de ett litet tag iallafall..


På vägen hem va det sol ute och Melvin ville gärna ha pappas solglasögon på sig..

 

Stor och tuff min kille!!


Jaja nog snackat om Melvin .. Vi har haft en toppen helg. Nu efter lunch och under Melvins vila så stack Jonas till gymet för att pumpa sina muskler lite. Jag tänkte sova med Melvin men kjunde inte somna.. konstigt då jag tog en koffeintablett innan träning. jepp jag är lätt påverkad jag!!!!


Så egentligen borde jag sätta mig och plugga men jag har inte någon plugg anda just nu!!!! Så det får bli senare.. Jonas kommer väl hem snart och då sticker vi mot ica för lite storhandling inför veckan..

puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards