Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Resten av våran söndag!

Av Jenny - 7 mars 2011 11:58

Efter Melvins vila och jonas träning tog vi på oss våra kläder för att ta oss en promenad ner till vattnet. Vi bor nära farfar, vatten och båtar. Så varför inte ta och passa på när solen lös som den gjorde igår.. det va härligt! Vi gick lite på bryggan, alltså jag va typ livrädd då Melvin inte riktigt har kontroll över sina ben utan springer typ överallt haha. Men Jonas va där och tog hand om allting.. Vi såg båtar och en massa fåglar till slut gick vi vidare...


Det va härligt att gå på en promenad med familjen, mysigt. Men så började jag att må illa herregud va jag började må illa. Men vi fortsatte att gå mot farfar.. Utanför farfar kom Jonas bror Fredrik och sen till slut kom farfar. Då mådde jag så illa så att jag bara ville hem och sova.. Farfar frågade om vi ville äta middag hos han. jag tyckte att det va en utmärkt ide då jag absolut inte hade någon lust att ställa mig vid spisen denna dag..


Men vi hade ju storhandlingen kvar.. Så vi lämnde Melvin med farfar och så skyndade vi oss hem för att hämta bilen för att sen sticka mot ica. Det gick bra den första biten där inne men till slut. .. ja jag fick nog!! Jag fick springa ut till bilen för att sätta mig ner så att jag inte skulle kräkas.. Jag koncentrerade mig, alltså riktigt ordentligt.. för att INTE kräkas. Jag hatar att spy, hatar det!!


det gick bra.. jonas körde  hem mig och kassarna för att sen sticka mot farfar och Melvin för lite middag. Jag va inte hungrig utan la mig i soffan och bara mådde illa. Fy fan va jag mådde illa.. Men ingenting mer hände liksom.. Sen kom grabbarna hem och jag började spy.. haha.. usch!! Men jag kräktes en gång precis som Melvin gjorde sen va jag bra igen.. Konstigt det där!!


Men jag la mig i Melvins rum så fick de andra sova ostört OM något mer skulle hända.. Jag somnade strax innan kl 2100.. Trött!!!


Men idag vaknade jag upp pigg och glad igen.. Känner inte av gårdagen överhuvudtaget.. eller jo lite i energin.. Jag är trött och energi lös. Sitter helst bara i soffan så lite elak mot Melvin känner jag mig. Men jag kan inte alltid vara på topp!!


Jepp vi höll oss hemma idag för att även om Melvin redan haft sitt skit o inte haft något mer sen i lördags ja så smittar jag.. Imorrn är det ok iggen!!!! Förhoppningsvis haha..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards