Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

KUI!!!

Av Jenny - 7 mars 2011 16:52

Alltså nu är jag fan irreterad!! När man går i skolan och har tidspress på sig så blir man rätt stressad, skallen och tankarna bara stannar upp för man blir alldeles rådvill vissa gånger. När det handlar om något som prov eller som man tror är jätte viktiga uppgifter ja då blir de där symtomen ännu värre!! Men sen när man till slut har klarat av de.. så kan jag säga att lättnaden är så härlig, mag klumpen försvinner och man blir liksom som lite stolt över sig själv. Stolt för att man till slut har fattat vad frågan eller uppgiften hade för syfte. Stolt för att man klarat av tidspressen.. helt enkelt bara stolt!!


Men sen när läraren struntar i att svara på mail eller på att läraren har läst uppgiften eller provet.. ja då känns allt så jävla värdelöst!! typ, varför va det så viktigt att bli klar just då. Varför brydde man sig ens att sitta in på sena nätter för att bli klar?!


Alltså det är så jävla irreterande!! Förra fredagen vecka 8 skulle mitt hemprov vara inlämnat och klart. jag har mailat läraren på torsdagen, på söndagen och nu så mailade jag i helgen oxå för att jag blir så jävla frustrerad!! jag förstår att hon kanske inte har tid att läsa igenom allas hemprov som hon får mailat till sig. MEN hon kan väl iallafall svara på mail hon får, svara att hon fått in uppgifterna som hon ska ha!!


Nu har jag suttit här varje jävla dag sen den fredagen för att titta om hon antingen läst uppgifterne/provet på deras sida eller ifall jag har fått svar på min mail!! Varje jävla dag!! Ingenting finns där!!!! Alltså jag blir fan lack. Kanske en små sak i era öron men inte för mig.. eftersom vissa saker man får från skolan är svårare än andra. De tar längre tid och de tar bara en jävla massa energi!! sen när man inte får någon feedback överhuvud taget då blir iallafall jag jävligt irreterad!!!


Våran mentor.. hon svarar jämt på sina mail hon får.. Mailar jag henne tio i tio och säger att jag blir liiite sen..så har jag ett svar direkt där det står.. Tack för infon!! Så ska man bete sig.. så ska man bemöta sina elever när man jobbar på en skola..


Nej jag är fan irreterad nu..För jag va just inne både på deras hemsida för att se om jag fått nå svar och på min mail!! Men ingenting!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards