Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

En helt vanlig dag!

Av Jenny - 8 mars 2011 21:14

Hallå så. idag har vi ju varit hemma från allt som har med dagis och skola att göra eftersom Melvin fortfarande är konstig i magen. Jag tror inte själv att han smittar längre utan jag tror att magen inte riktigt har hängt med Melvin.. så jag pratade lite lätt med fröken idag och han får komma imorrn..Skönt.. både jag och Melvin behöver få vara ifrån varandra några timmar och bara få vara med våra vänner;)!!


Idag kände jag mig så där svullen som jag kan göra ibland och bestämde mig för att vi skulle ta oss en rask promenad till sickla. För att kompensera melvin som måste sitta i vagnen hela vägen skulle vi ta oss till änderna och mata de med lite bröd. Melvin va inte riktigt med på det från början men när jag visade bilder på fåglarna så ville han dit direkt och mamma jenny fick typ springa med vagnen. Solen lös och jag blev svettig.. precis som jag va ute efter!!


vi stack in till ica för att inhandla bröd.. haha ja jag köpte färsk, hade ingenting hemma ju!! Vi gick förbi dagis och Melvin ville in dit men jag fick påminna ungen vart vi va på väg.. Då ville han springa dit direkt. Så han hoppa ur vagnen och sprang, halka, sprang, halka. Ja det va en isbana där borta. Men lika glad va han för det!!


Det är så härligt att göra såna här saker med Melvin för han blir verkligen så himla glad ochuppskattar minsta lilla..

Han tycker verkligen om fåglar.. på slutet ja då började han krypa för han skulle göra som fåglarna haha.. Min lilla skrutt! Men han tröttnade och ville därifrån. han ville nämligen mem(hem). Ok.. då va det bara att bege sig. Jag tittade på klockan och såg att det va den tiden på timman... som bussen gick. Jippi!! haha vi hann med bussen och blev super glada

   

Jag tror även att den härliga solen gör sitt på vårat humör!!!


Väl hemma åt vi lite lunch sen under Melvins sovtid så pluggade jag i tre timmar i streck.. jag fortsatte efter att han vaknat. Jag kan lova att jag skrev i tre timmar i streck.. Jag fick kramp i nacka/axel och arm.. MEN jag blev klar med mitt arbete.. Nu är det bara att få ner det på datan oxå.. Ska bara sitta här en liten stund först.


Efter middagen så stack jag motgymet. Jag körde rygg och axlar idag, blev mitt personbästa på breda lats.. hääärligt och tungt!!! sen blev det en rask promenad hem.. Nu sitter jag här och bara tar det lungt...


puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards