Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Tyresö häng!

Av Jenny - 13 mars 2011 21:12

Innan jag tar fram mondaybar bilderna så tar vi lite om tyresö hänget. Jag kom till tyresö igår för att umgås lite med min familj eftersom mamman min va här och hälsade på. Systerns kalas gick galant och allt smakade hur gott som helst, tyvärr.. hehe. Det blev lite mer sött än vad jag hade tänkt mig.. så jag började att må illa senare på eftermiddagen.


vi bestämde oss för att ingen av oss orkade laga middag så vi tog oss ner till centrum, Marlons far gjorde oss sällskap han med så Marlon coh Melvin tyckte ju det va hur skoj som helst.

    Ja glad ser hon inte ut iaf.. Men glad ja det va hon!

Linda gick ut på kvällen för att dricka sitt jävla viin. Mamman min hamnade i soffan, Marlon somnade tidigt. Jag ohc Melvin gick och la oss kl åtta o somnade båda två hur skönt som helst. Behövligt säger jag bara;)! För jag kände på mig att natten skulle bli jobbigt, mycket rikgit. Melvin han vaknade först kl 4 på natten och skulle gråta lite. Sen somnade han om, jag somnade till slut om. Sen kl fem ja då skulle han vakna och gråta lite till skrika efter välling och mjölk.. till slut somnade han om. Jag, ja jag somnade väl om men inte en ritkig sömn. Sen kl sex då skulle vi tydligen upp tyckte Melvin. Bara att göra som han sa och stiga upp.. Ja jag va trött, Melvin va trött men upp skulle han. så vi satte oss o titta lite tv..


Men nog om det.. Min mamma skulle hem idag och våran bil va i tyresö så planen va att äta lunch i tyresö, lämna av mig i sickla och sen tog mamma hem Melvin och fick han att sova.. Sen skulle jag komma hem och byta av morsan så hon kunde stick atill tåget sitt..

Vi va hungriga till lunch.. och vi va alla sugna på nåt fettigt så det fick faktiskt bli mcdonalds.. haha ja det fick det bli

      Det fanns nå bur där inne man kunde dumpa av sina ungar;)

    Så här glada va min familj.. Linda fick nog lite för mycket viiiin i sig kvällen innan. mohaha!

Det är så härligt att få umgås med familjen lite. Ja ni vet familjen man växt upp med. Att Melvin trivs hos moster sin är ju hur härligt som helst. Han blir inte ens ledsen när jag lämnar han där!!! Det är verkligen så himla stort att få barn och det är så stort att ha sin familj nära när det händer!! Att Melvin får lära känna de, känner att han är deras familj ja det är stort!! Det finns så många som inte har sin familj i närheten när de får barn, jag förstår att det är jätte jobbigt och att man nog ofta har tankar på.. "ska vi flytta".. Jag bodde bara i bromma och hatade det eftersom jag inte hade någon i närheten. Nu käns det bättre plus att jag får lättare barnvakt om det behövs!!


Ja jag är nöjd och lycklig med livet!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards