Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Mondaybar!

Av Jenny - 13 mars 2011 22:00

Herregud va kul jag hade!! eller vi hade rättare sagt!! Det va jag, jonas och hans arbetskamrat Sonny som åkte. Sen va även Toppe, Thomas och hans tjej Sato med!! Det va hur jävla skoj som helst!!


Jag kan nog tycka att musken kanske inte va den bästa. Men jag dansade på ändå!! Festen började kl nio på torsdag kvällen till kl 9 på fredag morgonen. När vi åt frukost så studsade talrikarna och besticken på bordet på grund av basen från festen en våning under!!


Kl ett igen på fredagen började festen så jag dansade från kl ett till kl fem innan musiken slutade!! Svettigt och hur jävla skoj som helst!!


Bildbomb och två grymma filmer..

    Det är så skönt sammanhållning på båten, alla är vänner!

          Första kvällen då vi alla va pigga, alerta och glada;)!

 

Sen blev det morgon och killarna hade inte nog med energi så de va tvungna att vila ut lite mohaha!! Jag sov mellan halv fyra på natten till kl nio på morran. Sen vilade vi igen efter frukost mellan tio-12.. Sonny.. han låg nästan hela fredagen.. haha första gången liksom..

 

Men de va inte de enda som va trötta.. Det va en som somnade på en bänk nere vid musiken.. hur han lyckades vete fan men han lyckades!

       

Andra dagen strosade vi omkring lite på båten innan musiken började igen kl ett jag och min jonas. Lunch intog vi med Thomas och Sato

  Roliga de där.. så de passar hur bra som helst ihop med oss två mohaha.

  Det är vi liksom!


  grym musik

O jag som kan bjuda på mig som vanligt.. hehe men när ser ni att jag har inte direkt vilat på båten.. jag har bränt en jävla massa energi!! jag har dansat hur mycket som helst.

Här va vi på hardstyle golvet, lite hårdare och lite snabbare.. så det är bara att hänga med liksom!! Men herregud va kul vi har haft det!!!!


Tack till min mamma, syster och Marlon som gjorde det möjligt för oss att åka tillsammans på den här båten!! JEho. hehe.


puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards