Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Träning plus en lååång väg hem!

Av Jenny - 17 mars 2011 08:14

Hallå alla glada! Igår efter att jag lämnat av ungen på dagis, vi tog bussen faktiskt!! Eftersom Melvin tyckte vi skulle upp och hoppa kl fem på morran så va vi helt utslagna! Men efter lämning på dagis stack jag mot gymet och körde framsida lår plus vader och lite mage. Alltså träningsvärken i baksida lår känns och stramar men att köra framsida lår gick suveränt och jag orkade hur mycket som helst.. Jippi!


Vader är inte något jag direkt tränat förut men känner nu att de behöver formas lite. Altlså mina vader är rätt stora och jag har alltid haft problem med att hitta stövlar som passar eftersom de är så stora. Men nu ska de formas till lite och accepteras av ego Jenny;)!


Efter gymet va jag så himla trött så jag tog mg faktiskt bussen hem, dåligt jag vet jag men nu va jag trött o ville bara hem för att äta min lunch! Jag hade lite plugg att fixa igår men det gick väl så där. Alltså det är jobbigt för mig att vara hemma och inte ha Melvin ledig jag känner mig dålig faktiskt. Men det är väl något man lär sig!!


Till slut fick jag gå iväg för att hämta prinsen.. en rask promenad efter lunch och dusch va hur härligt som helst. Solen va så härlig och jag kom tidigt till dagis så ja gbestämde mig för att vi skulle ta oss en promenad hem jag och Melvin. Han skulle få gå själv en stund.


Vi gick från dagis 14.50, stack in till ica för att köpa nöd proviant, bra att ha på vägen;)! Sen började vi att gå.

      Det va hur mysigt som helst och Melvin tyckte att det va roligt att få gå. Nej vi va inte på mc donalds och åt, han fick sig bara en ballong!! Men efter ett tag jag tror klockan va 15.40, så helt plötsligt blev Melvin så där arg som bara han kan bli. Han visste inte ens själv vad han ville..

 

haha Men bestämde sig till slut för att det va i vagnen han ville sitta. Så då satte vi han i vagnen och jag knatade vidare. Väl hemma va Melvins kompis Lennon ute på gården så vi stannade ute en stund för en massa lek.. Väl hemma igen.. 16.30;) Sköönt i solen säger jag bara.. Man börjar undra när man ska ta väck overallen. Men fick höra nu i morse att det tydligen ska bli snöstorm imorrn så vi får vänta ett tag till.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards