Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Morgonrutiner o lite Melvin!

Av Jenny - 17 mars 2011 08:55

Igår kväll va jag så trött, jag missade t o m greys.. FAN!!! MEN jag fick sova ut. JAg gick alltså och la mig med Melvin igår kl 20.00 när han gick och la sig. Tro mig jag va trött!


VI sov härligt fram till halv fem som vanligt i denna familj men idag så ignorerade jag ungen totalt och han somnade om, vi fick sova till kl sju imorse!! En sak förstår jag inte Jag är jättte seg och trött fast jag sovit typ ett dygn haha. Jag tror att de tidiga mornarna plus att behöva vakna typ varje timma på natten börjar ta på min energi!! Så idag när Melvin sover lunch ja då ska jag oxå göra det;)!! Haha trött mössa liksom!


Jag och Melvin ska ta oss en inne dag idag, iallafall nu på förmiddagen. Med lite pyssel, pussel och tv. en mysdag! Just för tillfället har vi en kille från AXELA här hemma som fixar våran fina bänkskiva i köket som sprack typ första månaden efter att vi satt in den! MEn nu är de här och fixar till skiten!


Igår kväll när jonas va iväg och jobbade så åt jag och Melvin korv, det får vi aldrig äta när Jonas är hemma eftersom han inte gillar korv. Men vi åt korv.. och tro mig det va gott;)! Melvin smackar t o m när han tycker att det är gott, exakt som sin jävla farsa haha.

Han verkligen njuter av sin mat. Jag är glad att jag har en prins som tycker om att äta.

Sen våra morgonrutiner, varje dag även om vi tar buss eller går så får Melvin gå en bit själv. Ska vi ta bussen uppe från berget går vi ut ca 20 minuter innan så han kan få leka av sig lite innan han ska sitta stilla på en buss.. Så här kan det alltså se ut en morgon kl åtta på morgonen uppe på berget. Folket somgår förbi brukar oftast skratta åt oss.. Speciellt de dagar som även jag springer omkring o hoppar haha.

Han är ju bara för söt!! Nej nu ska jag umgås lite med min son. Träning blir det ikväll för min del. Det blir väl axlar hade jag tänkt mig!


Nä puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards