Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Lyckorus!

Av Jenny - 20 mars 2011 15:54

Hallå på er alla glada. Herregud va solen kan göra så mycket. Man blir glad, snäll och ja sa jag glad!! det är ju bara för häärligt!! Kl sex imorse när min son tyckte att det va dags att gå upp så gick vi båda upp med ett leende. Skickade in pappa jonas till stora sängen för att få sova ut efter en hård natt ute på stan med både tanter och annat.. haha!


Vi mös en stund innan vi tog på oss våra kläder och gick ut. Jag visste inte riktigt vad vi skulle ha på oss men bestämde mig för overallen och de lite varmare kläderna eftersom ajg tänkte vi skulle vara ute en stund. EN timma va vi ute innan Melvin fick nog precis då kom även pappan ut och ville leka lite. MEN vi skulle in ju..

     

Härligt är det!! Man blir så himla glad och uppskattar livet ännu mer än innan om det nu går men det gör man! Vi har såna fina grannar här uppe på finnberget, sammanhållning på hög nivå! Så idag kom lilla Alva ut för att faktiskt just leta efter Melvin och leka lite med han. Melvin tycker jätte mycket om sina vänner här ute på gården även om han helst är lite ensam när han leker haha. Jepp han är en ensamvarg min prins. MEn älskar ändå alla barn!


vi gick in och åt lite lunch för att sen gå och sova hela bunten.. tre timmars vila blev det. Jag tror att det va rätt behövligt... Jag vaknade upp med ett ryck.. Varför? Jo för jag kom på att idag skulle min fina fina syster

  Ha ett ljusparty, jag va såklart bjuden om jag nu ville. Klart jag ville, kan ju inte låta min syster vara där hemma själv med en ljustant.. MEN vi vaknade strax efter två och låg till kvart i tre.. Så jag lämnade tyvärr min fina syster i sticket.. förlåt syster. Som tur är så är vi syskon och hon älskar mig oavsett!!!


Nu sitter vi här hemma och ska strax dra iväg mot IKEA!! Sen blir det storhandlig och träning.. häärliga söndag med sköööna solen som lyser!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards