Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Gomorron Måndag!

Av Jenny - 21 mars 2011 06:30

Den här måndagen är inte som alla måndagar för mig. Den här måndagen startar nya rutiner och nya tider för mig nu i fyra veckors tid! Hur det känns? Jag är nervös och pirrig, känner mig även lite bekväm men jag ser fram emot de här fyra veckorna och tycker att det ska bli hur skoj som helst!


Jag ska alltså praktisera fyra veckor nu på järla skolan i en klass 2a. Jag har funderat rätt mycket på det här och har känt att jag kanske vill arbeta med lite äldre barn sen när jag är färdig men man vet aldirg vart man hamnar. Jag tycker om att arbeta med alla barns åldrar, trivs med det arbete jag har valt liksom!!


De här fyra veckorna innebär kvälls träning för mig, varför? Jo jag har sagt att min träning aldrig ska få gå ut över min tid med Melvin och det är något jag tänker stå för. Eftersom jag tycker om att umgås med min prins. När jag har skola så kan jag ju träna mitt på dagen då tiderna passar men nu när jag praktiserar ska jag vara där 7 timmar per dag det betyder att Melvin kommer att vara på dagis längre än han är van vid. Ska jag då gå och träna samtidigt, nej det funkar inte. Så efter middagen varje kväll då Melvin ska ta sig till sängen för sin skönhetssömn ja då är det jag som kommer att ta cykeln till gymet fem dagar i veckan.. Jag är inte jätte förtjust i att träna kvällstid då jag tycker att mornarna ger mig mer. MEN det är det som måste göras för träna bör man annars dör man;)! Mitt sociala liv är redan rätt dåligt men detkommer att bli sämre dessa fyra veckor. Självklart är jag en person som kan hoppa träningen en dag för att umgås MEN då är det nåt som ska locka hahahaha.. Jaja det ska nog gå suveränt.. Jag är rätt nervös bara!


Igår kväll blev planerna ändrade. Jag hade tänkt att gå och träna medans MElvin och Jonas stack in och vecko handlade. MEN vi fick bättre erbjudande och tackade ja direkt. En middag i tyresö med min syster och Marlon är alltid trevligt, Melvin blir alltid så glad när han ser sin moster och kusin!!! Vi allihop tog oss till pizzeria hörnet i tyresö

   

Om killarna skötte sig.. haha det kan vi ta en annan dag. men bråkade gjorde de inte iallafall;)! Pizzeria hörnet är mitt favorit ställe om man ska äta pizza.. de gör såna goda pizzor. Men igår valde ingen av oss pizza förutom ungarna. Jag och systern tog en kyckling pasta som smakade smaskens och Jonas tog sig en sallad. Melvin och Marlon delade på en pizza plus att Melvin även åt lite av min pasta, gott va det tydligen då han inte slutade äta!!


Men till slut fick de så mycket spring i benen och eftersom att jag va klar tog jag med de ut för lite spring utanför!! Melvin började gråta när Moster och kusinen skulle gå hem. han ville oxå följa med och satt i stolen och sa. Oko in, oko in(oxå in)! söt nöten..


Nej nu ska vi göra oss i ordning här hemma.. puss på er och hoppas att ni får er en toppen dag!!

 
 
Ingen bild

din mamma

21 mars 2011 08:53

Mormors finaste killar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards