Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Jenny - 4 januari 2009 10:15

Ja idag är det söndag då ra.. o jag ska faktiskt visa min mage för er när den är nyvaken. För tro mig på kvällen får den inte plats i kameran hahaha.. Fan jag är så irreterad. Jag satt o åt frukost o trodde allt skulle bli så bra. sen utan föraning kom precis allt upp fy fan säger jag. KAn jag iaf få spy innan frukost!!! Alltså jag har haft jobbit sen dag ETT med min graviditet så ngn dag måste det väl vända.. ja d trodde jag ja.. jaja bara att se glad o vara lycklig ändå.


Idag ska jag o jonte myra åka o kolla på en bil för vi åker just omkring i .. ja det vill jag helst inte tala om hehe. Men iaf. så det hade vi tänkt göra om han nu inte får jobb på jobb på jobb.. haha så jag tror det blir att vänta med det där bil tittandet va tror ni. Jag stannade iaf hemma nu när hjan åkte iväg på första jobbet.... Nej nu är jag fan tråkig ja så blir det när man itne har nåt att skriva. Men här kommer magen puss på er alla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards