Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Jenny - 11 januari 2009 20:22

Jag hatar när folk tror de ska styra över andra. komma o bestämma.. o människor runt omkring vågar inte säga nåt för att de inte vill såra människans känslor. jag blir så arg!!! Är man ett gäng så har alla nåt att säga till om inte bara en jävla människa i det gänget. Nej som ni märker så är jag jävligt lack. o tro mig det va länge sen jag va så här jävla lack.!!! Fy fan säger jag för vissa beteenden hos människor!!!!!


Hoppas ni själva har en bra kväll jag ska sitta här o försöker tygla min aggression.. 

puss puss

Av Jenny - 11 januari 2009 12:25

Här kommer en bild på våran bil. Denna är inte just våran men den ser ut så. FAst våran är mörkgrå. Ford kuga så himla nice.. fett nice broshan. hehe

Av Jenny - 11 januari 2009 09:05

Gomorron å er alla glada.. idag bär det iväg på kalas i tyresö. Min kära moster fyller år imorn o har kalas idag. jeho det gillar jag, massa med söt saker. jeho..

Jonas ligger o sover o sk atydligen träna innan vi åker  haha jonas lycka till att du kommer upp. Han älskar att sova på morron. Skulle jag inte vara så jävla jobbig o hålla på o väcka hela tiden så skulle hankunna sova hela dagen.. Men nu är det så att jag är morron pigg o tycker alla andra ska vakna med mig. mohahhahaha ja elak är jag.. Marita snart kommer vi o äter upp allt gott hos dig.. O en sak till minmoster har räddat mig och jonas med våra gardiner som ngn annan skulle sy. Men hont og på sig det istället fast det va hur jobbit som helst. haha vi fick sprätta upp precis allt som redan va sytt... tur att vi har varandra lr va säger ni.. oj nu blir det så där osammanhängande igen.. men som ni vet.. det är JAG!!


Catta lycka till idag på handbollsmatchen.. det kommer att gå suveränt. spec nu när du har sånt bra protein haha.. kram  kram 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards