Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Jenny - 6 januari 2009 20:14

Ja vi har verkligen gjort det. Vi har hittat vagnen vi vill ha. Eller helst Jonas.. men det blir en teutonia cosmo helt enkelt. och med en teutonia bilstol vi va o titta i dag på babyland. hahaha knas va mycket folk som skulle kolla vagn. Men vi bestämde oss iaf.Och det blir med mjuklift inte ngn ligg korg. Den tar för mycket plats när man ska in i bilen o så tycker jag iaf. Men färg har vi inte bestämt oss för än men det kommer väl d me. Shit va mycket saker man ska ha iaf. Alltså helt ärligt idag har jag Jonas byxor på mig fatta att jag har blivit tjock då hahahahaha katastrof.


Det bidde ingen moster idag jag mådde för dåligt o va lite lessen idag faktiskt. men blev gladare vi tre tiden när vi åkte till babyland. haha tror det är gravid hormonerna som snackar va tror ni!? Nej nu ska vi titta lite tv.. 


O vet ni vi har köpt en ny bil, vi får hämta den på torsdag jeho. en Ford  Kuga


puss påer 

Av Jenny - 6 januari 2009 10:05

Ja idag ska jag till min moster o försöka hjälpa till med våra gardiner. Jag hade en person som skulle göra de hon gjorde några sen banga hon men det gör inte nåt för de hon gjorde va ändå helt fel så vi måste göra om de.. Känn dig inte träffad tjejen. mohhahahaha.. men det är sant. Vi måste göra om precis allt. va fan hahah a.. Men tur att min moster är så duktig fast jag vet att hon inte har lust egentligen men fan vai ska ju ha visning på lägenheten så vi måste ha lite gardiner så det itne ser så kallt ut här..


hon ville vi skullek omma på för middagen men som sagt så måste jag spy klart innan jag kan göra nåt överhuvudtaget. ja det är så jälva jobbigt men så är det sörrni.


Jonas ligger o nanar oxå måste ha upp han. Nej jag hade inte så speciellt roligt att skriva idag lr för tillfället iaf . så puss på er så hörs vi senare lr nåt.. 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards