Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Jenny - 27 januari 2009 14:46

Alltså jag får panik så jävla förbannad är jag. Shit va förbannad jag är. Emil, chefen på förskolan solrosen i solna läser du det här så ja det är till dig. FATTA!!

Jag är en person som gillar att hämnas så tro mig jag kommer itne fortsätta vara tyst. alla kommer få reda på varför jag  inte är kvar på mitt jobb..


Nu ska jag ta det lite kort.. Först så bröt han vårt muntliga avtal för jag blev gravid. Sen beter han sig som en idiot o vågar inte prata med mig. 

Sen blir jag sjukskriven, han ggjorde så jag itne fick in min sjuklön.(har jag fixat nu). Häromdagen fick jag ett brev från försäkringskassan att jag itne är anmäld som sjukskriven. så jag ringer han jävla Emil och frågar varför. Nej han vidarbefodrar mig till lönekontoret åter igen.. För han inte vågar ta nåt själv. han är konflikt rädd. en väldigt dålig chef. Eftersom han inte vågar stå för nåt. utan gör saker bakom ryggen. men iaf. jag ringer lönekontoret. ja dåhar idiot jäveln inte ens skickat in mitt sjukintyg till lönekontoret. Men han va den första som fick skiten av mig när jag fick det av läkaren. Fattar ni. han jävlas med mig och tror att jag bara ska ta det. ALDRIG.. Hade han skickat in det direkt hade det inte varit nå problem med Fkassan nu. jag blir så jävla förbannad fattar ni. vilken jävla idiot att människor får bete sig så där. En som är chef oxå. Han har ansvar för människor, sina anställda. men han är så feg o mesig så han gör fan inte ett bra jobb. Jag tyckte det förut och som sagt va jag den enda som tyckte det. Men nu tycker jag fan som resten av mina fd kollegor!!! Jag vet att det va några som ville jag skulla stämma han på en gång för de själva ville ha bort han. jag borde fan gjort det... 


Jag är förbannad nu. puss

Av Jenny - 27 januari 2009 14:13

Ronja 17 år.

Det va min kusins lillasyster som i förrgår somnade in. En söt liten jänta som haft det tufft isitt liv. Kusin... du vet att jag finns här.. även om du ska spela tuff o hård som jag...


Fan säger jag, tänk er att försvinna i sån tidig ålder. Hur känner mamman o pappan o alla sykon det.. Ja syskon det hade hon Ronja. för fadern deras gillar tjejer... lite rolig får man väl vara..


Jag känner så här. Det är så himla många som dött nu av mina barndomsvänner o vänners familj. Det är hemskt! 

Så jag ägnar er en tanke här i min blogg


Magret en härlig tjej från tyresö som älskade träning lika mycket som jag. hon blev mördad av en svartsjuk pojkvän. 


Jennifer, en liten flicka som va väldigt omtänksam o trevlig kände henne inte jätte väl men vi tränade tillsammans o hon fika ofta på mitt dåvarande arbete. hon blev mördad av sin karatetränare. fy fan säger jag.


Selchuk. Gud .. han .. han va alltid glad, utåt iaf. Den dukta brodern liksom. han va lillebror till en vän. De flesta här i tyresö kände han o tyckte om han. Han valde tyvärr att ta sitt eget liv. Så han va väl inte så lycklig som vi alla trodde. 


Pasi. En finsk pojke från tyresö. Glad o rolig lite kaxig ibland. men vem är inte det. Han levde med cancern ett tag o fick det väldigt tufft. Men sen vann cancern. 


Veronica. Du oxå från tyresö. min barndomsvän, granne. vi hade våra tjafs men oxå våra bra stunder. Hon försvann en kväll från sitt hem från sina tre barn. Hon skulle träffa ngt ex. Hon kom aldrig tillbaka hann vara med i efterlyst innan de hitta henne. Skjuten iskogen.


Det är fler. Men ni ska veta att vi här i tyresö tänker på er allihop. O kommer aldrig glömma er. 


Ja det va det jag hade att säga idag. 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards