Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Jenny - 25 januari 2009 15:05

Pratar med min kära syster nu på msn och hon påpeka lite fint att jag inte skrivit nåt om henne i min blogg nu när hon varit borta så länge. Men hallå jag skriver i hennes blogg att jag saknar henne. Klart jag saknar henne jag brukar ringa henne nästan varje dag få ut mina aggressioner sen lägger vi p hahaha ja hon har inte ofta så mycket att tillägga förutom att lyssna. TAck min syster. men jag saker henne iaf. o förlåt om jag inte skrivit nå thär om det. Puss puss snart kommer ni hem. pus puss

Av Jenny - 25 januari 2009 14:15

Igår va vi som sagt o beställde en vagn. Jag är fan så himla stolt över Jonas, han valde alltihop. Självklart tyckte jag oxå det va fint annars hade jag väl sagt nåt. Men jag är glad att han vill vara med o välja för oftast brukar det vara mamman som väljer o vrakar o får handla. Men jonas vill liksom vara med. JAg är inte världens roligaste att ha att göra med nu för tillfället men Jonas du ska veta att jag älskar dig hur mycket som helst!!! Och snart blir jag glada roliga Jenny igen. haha om si så där åtta månader .hehe.. Ja detär bara fyra månader kvar till födseln men fan jag tror det blir jobbit i början ändå.. Men vi ska klara av det..


Vagnen va iaf jätte fin. hel svart teutonia cosmo. vi kommer ha mjuklift i och den kommer vara svart vit. Och till det här har jag ju som sagt beställt en rosa kamoflage skötväska. jeho. haha vi kommer se så söta ut. JAg sominte hade lust att blogga idag. men hallå jag har tråkigt.  O jag är lite gladare nu. puss på er

Av Jenny - 25 januari 2009 13:59

Jag sitter o tittar på lets dance just för tillfället. Jag kan säga så här. Annica Sjöö. hon är fan så jävla söt o trevlig. o tro mig hon är det på riktigt oxå!! När jag va ungefär 20 år lr jag skulle bli det. så bodde jag ett tag i göteborg. En dag när jag ute i stan o shoppa lite så handla jag ett par byxor inne på jc. Och där inne står fan världens trevligaste kassörska. vi börja prata om allting . hon bjöd med mig på fest o så. Sen blev vi lite vänner. inte nära vänner men ändå. o hon va fan så jävla trevlig. Vi hamnade samtidigt på olika tillställningar o hälsade o så.. MEn den här tjejen va alltså Annica Sjöö.. så ni som tror att hon bara är så där glad o trevlig på tv. helt fel. hon är fan så jävla trevlig. haha ja det tycker jag ju..

Nu pratar jag med min maija på msn. o tro mig det behövs. Jag och maija älskar bra musik o vi har många låtar som är "våra" liksom. Jag tror hon visste innerst inne att jag va nere idag så hon ringde o sa att hon hade en bra låt. jeho nu är jag happy igen. haha TAck Maija

Av Jenny - 25 januari 2009 12:18

Ja jag vet att jag inte hade lust att blogga idag. Men just nu går mina tankar till Trista, Catta o Kims dotter. Hon va sjuk i veckan o fick åka till akuten men läkar helvetena skicka hem henne igen.. som vanligt .. ja de kan vara bra ibland men oftast är de fan lata!!! Så nu när Catta o Kim äntligen ska få ha lite skoj för sig själva o ha barnvakt så blir Trista sjuk igen. Och fick åka in akut. MEn den här gången så tror jag hon fick mer hjälp.


Catta det är inte erat fel att det hände. o självklart ska ni kunna ha barnvakt fler gånger. Ni skulle aldrig lämna henne till ngn ni inte litar på!! O det är det bästa.. Hon blir bra snart hon är lite sjuk bara hon har väl fått för liten dos av Jenny iveckan.. hehe..


O  hallå jag är i tyresö ni är jätte välkomna dit o hälsa på . min mormor hon är rolig hon.. så kom o fika med oss.. 

puss puss

Av Jenny - 25 januari 2009 12:10

Idag har jag en dålig dag o orkar inte blogga överhuvudtaget. Försvinner nu i några dagar oxå hem till min mormor så hon får ta hand om  mig lite.. O så slipper vi båda vara ensamma hela tiden.. Puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards