Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Jenny - 19 januari 2009 23:11

Ja nu tänkte jag gå och lägga mig. På kvällarna när jag blir trött så mår jag illa. Jag gick här i trosor o linne o kolla mig i spegeln hahahaha fy fan va jag ser ut. hahahaha Alltså jag skojar inte, Jonas han vänder liksom bort huvet o tror inte jag ser men jag ser.... HAN SKRATTAR hahaha men jag förstår han.. Fan va man ser ut. Alltså mina ben de är som stockar på riktigt med de där groparna i oxå. Sen mina vrister haha ja jag undrar vart fan de har tagit vägen. Det enda som kan se ut som mina vrister är märkena efter mina strumpor. Men det är skoj att vi har nåt att skratta åt här hemma iaf!!


Tuttarna ja de växer o knakar. Jonas kallar de för spenor hahahaha hahaha fan alltså va vi tjejer får gå igenom. men som sagt det är värt det!


Nä nu sticker jag o nanar. puss o godnatt

Av Jenny - 19 januari 2009 20:50

Ja som sagt så ska vi försöka med ett nytt försök imorn med att fota lägenheten. Så en än gång håller jag på med de där jävla gardinerna. Den här gången ska jag stryka de. Men för det första så har vi inte ngn strykbräda. katastrof . så det blir att stryka på golvet. Sen det här med linne tyg. Fy fan i helvetes jävla skit håla. jävla äckliga tyger säger jag..Aldrig mer linne tyger fy fan!! hahah .. Sen vårat strykjärn hahahahahaha det är oxå katastrof inte det bästa. Men man tager va man haver lr va et heter. Men till nästa lägenhet blir det både strykbord o nytt strykjärn!!!


jag har avklarat två så det är bara sex kvar. men jag vill vila lite emellan hehe.

Men tänk er min moster som fixat med allihopa. Men först va hon tvungen att sprätta upp det redan sydda. Så honär fan duktig hon. Stolt är jag över henne.


Nej nu ska jag fortsätta lite här i lägenheten. puss på er alla glada

Av Jenny - 19 januari 2009 20:09

'Jag orkar inte. När man har det jobbit och tufft då vill man ha ngn vid sin sida som stöttar en. men jag känner mig bara så ensam!! JAg måste verkligen försvara mig hela tiden och jag har tröttnat på det. Är det inte han jag bor med så är den ngn annan i familjen.. JAg är så trött på det. JAg borde få stöd istället för att behöva bråka hela tiden.. Usch va less jag är på det här nu

Av Jenny - 19 januari 2009 14:24

det bidde inge bullbak.. haha jag köpte en semla istället. Men vet ni .. jag är inte lat. utan jag och Catta bestämde oss för att ta en bakdag i veckan o jag tycker det räcker med en dag fylld av bak.. Man kan tröttna lite lätt annars. hehe.!! Så ni vet det kommer bli bakning av men med roligt sällskap istället för ensam. jeho.


Nu ska jag göra en himla god tonfisk baugette till lunch gott gott i gott gott. puss på er

Av Jenny - 19 januari 2009 13:04

På att sätta igång ett bak. så jag har lite bullar här hemma. låter inte det alldeles för smaskigt?? ja vi får väl se då va jag får för mig. tror nog jag bakar lite granna. jeho. puss puss

Av Jenny - 19 januari 2009 11:47

Ja jag har så jävla tråkigt men min Maija va här för några minuter sen i några minuter.. så jag fick mig en kram iaf. Hon kom o hämtade sina piller hehe. ja jag säljer piller hahahaha usch va hemskt det låter.


Catta det känns som du försökte spela rolig i din kommentar.. hm. hehe.. akta dig du jag är gravid o farlig.. mohahaha. Ja klart du får komma hit när du vill! Men om du nu vill veta jag har inte spytt idag lr igår. jeho. hahhaha.. 


Imorn ska jag iaf till läkaren på kvällen o se va han säger om rygg o allt. Sen har jag börjat få ont i mina öron oxå o det är väl oxå ngn jävla åkomma man får när man är gravid o självklart ska jag ha den!!!! Fy fan va tråkigt jag har oki om jag hade haft nåt bra o roligt att titta på men jag har inte det fan då..


Ni som undrar om mitt gravid inlägg. Det är så här att vissa i familjen håller på o tror att de vet o kan allt o bråkar med mig om va jag ska äta o inte. Så jag ville bara få ur mig hur jag kände.. För vissa i familjen som sagt verkar tro att man slutar leva för man avstår från vissa saker. Men det är ju fel. så jag ville bara få det sagt.. 


Nej nu är jag tråkig puss på er..

Av Jenny - 19 januari 2009 10:38

Nu är jag verkligen less på att inte få jobba. Jag döör av tristess det värsta är ju oxå att jag kan itne direkt åka ngnstans kommunalt för jag får så jävla ont i min rygg o i mina ljumskar. Det får jag av att bara gå fram o tillbaka till afffären..Så det blir att sitta här o bli mer o mer elak.. mohaha..

TAck Catta för kommentaren.. men du, snart ses vi igen..


Maija o Catta era Razor 8 har kommit.. nu jävlar ska ni se på träning. hehe.. puss på er tjejerna!!!


Imorn ska vi göra ett nytt försök att fotografera lägenheten. usch måste jag städa igen. haha ja det är fan usch när man inte är pigg o alert! Men det går säkert bra... kanske ngn vill komma o hjälpa mig imorn bitti... hehe..


Nu kommer två magbilder oj ag är i vecka 23 plus 3 dagar. MEn som ni ser kommer det kanske inte bli mer bilder för magen får ju knappt plats i kamern längre haha. puss på er alla glada.. 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards