Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Jenny - 24 januari 2009 10:44

Gomorron alla människor.. fy fan vilket jävla väder vi har haft inatt. JAg själv vaknade klarvaken kl fem i morse o gravid som jag är började jag tänka massa tankar o kunde absolut inte somna. shit säger jag. Jag somnade väl igen sju o vakna nu. Absolut inte i närheten lika klarvaken som kl fem. MEn jag måste upp för jag har lovat jonas att göra god god frukost. Ja det är jag som är gravid. hehe. Men jag lovade. Men nu är det så här att det REGNAR o jag går inte ut då. JAgs om skulle till affären o köpa lite gott. MEn alltså allvarligt jaggår inte ut!!!


MEn jag har kollat lite i kylen o vi har iaf ägg så det räcker hehe. Men jag får väl ställa mig o baka nå scones det tar ju itne så lång tid. 


Sen ska faktiskt vi till både babyland och babyplanet. Sen har de ringt från åkersberga våran skötväska har kommit .. jippi!!! 


NEj nu måste jag sätta fart klockan är lite för mycket för att sitta här. pus puss

Lycka till nu Catta på tävling o allt.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards