Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Jenny - 16 januari 2009 08:17

I morse fick jag faktiskt en komplimang av Jonas o tro mig det är inte vanligt just för tillfället. Det han har sagt är.. oj jenny vilket stort parti du har fått här o så visar han rumpan haha ja ärligt alltså. SEn säger han. ja du har ju fått lite gropar i låren o så.. men det går väl bort sen. hm gör det??!! haha han är rolig min jonas.. Tur att jag själv kan skratta åt det ananrs hade han nog varit efterlyst.. hehe.. Men idag sa han att magen såg mindre ut. nähä jag har ju inte ätit på hela natten .. men tro mig den står ut ändå. Jag ser inte ens tårna längre lr det va länge sen jag sluta se de. men fattar ni. då jävlar alltså. Det är halva tiden kvar. hjäälp!!!!


MEn vet ni vad. jag är söt ändå.. FATTA!!?? mohaha..


Idag kommer Catta o jag ska fasiken få i henne mat idag. JAg tänkte göra tonfisk baugetter mmm så gott. men jag äter nog helst på balkongen så jag slipper lukten av mattan.. NEj nu måste jag sluta jag har ju massa kvar att fixa här hemma innan mäklaren kommer.. puss på er alla glada fisar

Av Jenny - 16 januari 2009 08:14

Ja vi har en hel svart kofäll. Men medans jag varit gravid har den fått ligga uppe på vinden för jag klarar helt enkelt inte av lukten av den. alltså jag spyr så fort jagk ommer ut ur sovrummet för den stinker så. Vet inte om det är själva fällen som luktar lr om de sprayat ngn jävla inpregnering på skiten. men luktar gör den fan.

O nu ligger den här igen. o jag sitter o håller mig från att spy, har redan gjort det en gång vill inte mer fatta jag vill inte mer. Anledningen till att den jävla matt jäveln måste ligga framme är ju för att vi ska fotografera lägenheten idag.. Sen får fan mäklaren ta med sigm attan hem helt enkelt.. hahah ja men ärligt jag klarar inte av att sitta o titta på tv utan att hålla för näsan o då är det ju jag lr mattan som måste ryka.. Jag tror nog det blir mattan. hm iaf om jag får bestämma. haha annars kan det bli lite osäkert...



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards