Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Jenny - 2 oktober 2009 21:53

är det sm i västerås. Där ska vi, proteinkungen ha våran monter. så det blir att gå upp tidigt imorn för att sen ta tåget med fina Emily!!


Vi fick lite sovmorgon, eller sovmorgon kanske jag inte får. Men jag får iaf längre tid på mig här hemma med min lilla odåga. Emily har sina saker att fixa där hemma, baka bullar hoppas jag för det är kanelbullens dag på söndag.. så du har ett mission nu tjejen. hehe..


Ja så vi ska iaf ta tåget till västerås för jonas åker hemifrån redan vi sju tiden. FY FAN!! MEn men.. nu ska jag gå och sova så jag är utvilad imorn. kram på er där ute


Av Jenny - 2 oktober 2009 21:50

odåga har lärt sig.


Av Jenny - 2 oktober 2009 20:07

ut en dag då vi har tråkigt!

Av Jenny - 2 oktober 2009 15:39

Blev först en promenad på ca 5 km till Anna för att där köra lite ben.. eller lite o lite.. Det blev fan hårt.. plus lite mage.


Melvin va hur duktig som helst.. precis som vanligt när vi är hos Anna.. Han gillar att hon är elak mot mamma hehe. Sen tog vi oss hem för lite lunch o soft i soffan!!

 

Nu ska jag göra i ordning mig för att sen åka o ta mig en sol dusch tro mig det behövs. jag ser ut som.. hm ja jag är vit helt enkelt.

Av Jenny - 2 oktober 2009 07:17

Men jag har helt enkelt inte haft ngn lust att sitta här vi datan. Igår. ja jag satt hemma hela jävla dagen o va så jävla trött. Jag hoppas Melvins utvecklingsfas blir bättre snart.. igår. herregud säger jag, han somna i bilen sin sov tid. Vi kom hem böt blöja la han i sängen. Sen va han inte tyst. Han va jätte jätte lessen så han va lessen från nio till elva. Sen decka han i Jonas famn. Tro inte nu att han har fått ligga själv de andra timmarna. Vi försökte verkligen. jag gungade han till hans musik då blev han tyst. MEn sen när låten tog slut o nästa skulle komma ja då börja han igen. sen somna han i min famn. Jag lät han somna ordentligt.. sen in isängen.. så fort jag la ner hanbörjade han skrika igen.


Då tog jag upp han vagga lite satte mig i soffan. Han blev tyst i några minuter så då la JAG mig ner med han för jag blev trött. Då började det igen.Jonas kom hem vi tio tiden han tog över. Gick in i sovrummet med han. Men då skrek han hur mycket och hur högt som helst. Ov ilken mamma hade kunnat strunta i det?? alltså när ni ligger isamma lägenhet o hör. Helt ärligt vem hade kunnat sova?? För Jonas sa åt mig att gå o sova. MEn fan jag kunde inte. Jonas sa .. men han är bara övertrött för han skulle sovit för länge sen. Jag som är mamma.. trodde ju alla möjliga hemska sakerna. MEn så tog jag han en liten stund vaggade han.. så blev han tyst då fick jonas ta över igen så jag gick in till soffan. nähä då började han igen. MEn då tog jonas han o promenerade genom hela lägenheten hyssjade lite. SEn somnade fisen.. oo va han somnade skönt!!!


Så vaknade han kl sju i morse.. Stackarn.. Jonas tror fortfarande att det va för hanv a för trött!! JAg vet inte va jag ska tro för så där har Melvin aldrig skrikit förut. Idag är han lika glad o söt som han alltid är!! Så jag ochMelvin ska snart göra ordning oss för att sen gå till Anna för lite ben träning!!!


Jag sov i soffan och är utvilad.. mmmm nice

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards