Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Jenny - 18 oktober 2009 21:58

blev det i lördags hemma hos Malin, då hon faktiskt fyller 25 år idag! Grattis lilltjejen! Min present till henne blev ngt hon önskade sig, ngt som hon visade mig när vi va i farsta centrum tillsammans. MEN ändå råkade jag köpa fel färg. haha.


Jaja lördagen bjöd på massa skojigheter och snuskigheter. Först blev det middag, en stark jävla tacopaj, jag trodde Malin fixat och donat hela dagen. Men fan malin... du hade köp deg. herregud.. hehe. men det gick ju att äta såklart.

Sen kom moster Maritas granne Anna. Snusk Anna heter hon i min mobil, ja det gör du! Hon kom o hade med sig en resväska med massa smått och gott... snuskigt och äckligt! Saker man ska stoppa in i lite olika hål och saker som bara ska vibrera lite utanför.. Ngn som förstår?


Ja hon höll i sexsnacket hemma hos Malin med oss tjejer lyssnande. Hon va hur duktig som helst och det va intressant.. Min adhd kom i otakt några gånger, men Anna som den duktiga lärare hon är tog det med en nypa salt. Läsa den där pärmen utan bilder va iaf inte min grej så den struntade jag i.. haha. Vi va ett härligt gäng tjejer som ville ha typ alla produkter i häftet. Men vi höll oss till några saker. Vi alla lättade på plånboken efter Annas tal. Så Anna, det betyder alltså att du va bra på det du gjorde!


Melvin, ja han låg o sov.. så han har nog inte lärt sig alla saker ännu.. mohaha.. Nu sitter jag och planerar min tjejmiddag med sexparty.. Så tjejer håll i hatten snart kommer inbjudan.


Jag måste bara tala om en sak. När jag va på sex partyt så ringde min mormor mig två gånger och min syster två gånger. För jag hade sagt att jag itne skulle bli så sen. Så kl 11 på kvällen blev hon orolig och ringde. När jag till slut svarade. så fråga hon om jag skulle sova hos linda.. Nej jag kommer hem. Ja men idag fick jag även veta att hon ringt min moster Janeth som inte ens hade en ANING om vart jag tillbringat min kväll. haha Camilla Olsson du som bott med våran mormor.. haha hur klarade du dig med alla utbrott du kände du ville bara ha ut.. hehe..


Idag promenerade vi til Malin och fick i oss lite födelsedagsfika. Malins sambos familj hörde att jag, linda, marlon och melvin va familjen OLSSON. Då sa de.. både mamman och systern. Ja då har vi inte nå mer att säga o började skratta. VA FAN har du sagt egentligen???? Men Melvin va i sitt esse och snacka med alla som ville lyssna..


Nä nu ska jag gå och sova faktiskt för jag är trött efter den händelserika helgen!! Puss på er alla glada

Av Jenny - 18 oktober 2009 20:13

har varit helt underbar. JAg har haft både roligt och jävligt irreterande. Tänk er själva att vara flera dagar hos eran mormor som faktiskt inte hör någonting. Nej hon hör fan inte nåt!!! MEN hon kan ändå sitta i vardagsrummet o ställa enf råga till mig när jag står i köket och har kranen på!!!! Hon hör alltså inte svaret!! Sen hennes stress tålighet är fan inte den bästa.. o mitt tålamod med såna människor är absolut inte det bästa. hahaha Så tro mig.. några irretations moment har förekommit! Som t ex jag satt och prata me dmin moster janeth.. som faktiskt har kommit till oss varje dag o lekt med melvin. Men iaf. Vi satt och prata lite om jobb. Mormor går förbi o frågar. " va har hänt" Nej ingenting har hänt svara vi.. mormor då med lite högre röst. "men jag hör ju att du berättat ngt". haha Janeth med ännu högre röst..


JA JAG PRATAR OM ETT JOBB .. haha inte bara jag som kan bli irreterad alltså. Sen ett annat exempel. Jag hade fiber havregryn hos mormor sen förra gången. Men denna gång smakade de trä.. alltså ville jag slänga de. Så står de framme. dagen efter frågar hon mig. VA det de här du skulle slänga? så säger jag. men mormor.. har du några havregryn. ja sa hon. Då fråga jag.. vill du slänga de? Nej det ville hon så klart inte. Då sa jag. men då är det väl de havregryn du håller i som du ska slänga.. så fråga hon igen. Ville du slänga de här. haha orka! Melvin blir lessen.. mormor.. hon skriker ojojojojojojojoojoj.. hahaha jag sa.. snälla mormor han kan vara lite lessen. men då kom henne stress. Ja så vi har jätte skoj tillsammans. men vissa gånger kan det slå till i skallen på mig!!!


jaja sluta skratta åt det nu. Fredagen tyckte jag att Linda och kjelle kriminell skulle umgås lite ensamma utan MArlon så hanfick komma till mormor och sova med sin älsklings moster och kusin. Vi hade en hel mysig kväll.


Natten.. mysig ja visst. Men fan jag låg där emellan två jävla maskar som rörde sig helat iden.. De vaknade två gånger var..olika tider.. så om jag fick sova.. nej inte så mycket!!!! så jag va jävligt trött hela jävla lördagen.. plus extra tjurig hehe.. Om lördagen ska jag berätta lite senare nu ska jag ochmin älskling kolla en film o mysa lite.. puss

Av Jenny - 18 oktober 2009 19:47

har jag hur mycket som helst att skriva då jag har varit med om mycket denna helg. Men fan jag har inte ngn lust, jag börjar så får vi se hur det slutar!!


Vi kan börja med mitt besök på Balance i torsdags med min lilla Christina! Det va helt underbart roligt med massa roliga människor. Vi fick massage och massa smått och gott tiden under minglet. Minglet va väl så där. Jag träffade en underbar person som heter Isabelle tror jag, hur trelig som helst.. känd tydligen hm.. inget jag visste om iaf. hahaha.. Ja så går det när man inte hänger med här i blogg världen!


Jag träffade även en gammal chef till mig, en chef som jag faktiskt helt ärligt talat AVSKYDDE! Jag va inte den enda kan jag tala om. Det va på Taco bar när jag va 17 år. Alla andra i personalen även då min styv storasyster, slutade när de bytte till den här människan. För att han va för jävlig. hahaha.. Han va 20-21 tror jag. Inte så gammal med andra ord.


Det enda vi gjorde på dagarna när vi arbetade tillsammans va att bråka, ja.. fan inte ska ngn komma försöka sätta mig på plats inte.. Men jag gav upp till slut och sa upp mig. Orkade helt enkelt inte med personen i fråga! Efter det har jag sett han lite grann på tv här o där.  Tydligen blivit känd han me. Ja va kul för han tänkte jag.. Men iaf, jag träffade han på balance i torsdags. Vi sa hej o pratade lite.


Jag kom som vanligt med mina dumma kommentarer. haha så sa jag. Men fan vi va båda två jävligt omogna på den tiden.. ja det tyckte han me. MEn nu va vi vuxna o hur underbara som helst. Så pratet med han gick toppen o vi, eller iaf jag ogillar han inte längre.. bra va.. hehe..


Vi fick gå på lite olika klasser o pröva på..


Det första va funktionell träning. Herregud säger jag fy fan va jobbig. Inte så roligt tycker jagi nte men jobbit!! Jag trodde vi skulle på föreläsning jag men icke sa nicke träna fick vi göra oxå. Hos Jari! jag orkar inte skriva va funktionell träning är men ni kanske kan läsa om det om ni googlar skiten.

  Här ska vi stå och böja på benen hur jävla länge som helst. Ja jag fick tränings värk efteråt..

  Sen blet det prat om mat. Ja det va intressant men fan.. JAg orkar inte lyssna på sån jävla skit.. För vet ni vad. ALLA jävla mat speialister säger olika. Så ORKA!!


Men efter prat om mat så blev det min favvo grej!! Strip!!   Haha ja vi spelar sexiga så gott vi kan! Det va jätte roligt, det va lite mer som dans. Jag kan helt ärligt säga att jag gillar Annas mer. Hon kör ett roligt pass med massa brännande och svidande smärta i muskler. Medans det här va mer en dans .. men jätte roligt va det!!

Sen va det box jag vill gärna itne visa den bild som finns på mig för jag ser för jävlig ut.. visste inte att jag kunde se ut så hahaha..


  Självklart blev det en mingel bild. Nej jag gör inte reklam hehe!! Men kvällen va underbart rolig och trevlig. Tack Chris för att du tog med mig!!


Melvin va hos moster sin och levde rövare. hade tydligen lite skrik i kroppen. Men självklart gick det toppen till slut



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards