Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Jenny - 29 oktober 2009 21:49

film tittande här borta i beckomberga.. Twilight stod på schemat, den va en bra och djup film, jag vill se andra nu oxå. Har glömt o berätta att Tompa the dog är här och hälsar på ikväll, mamman hans är på kör hela kvällen och han tycker inte om att vara ensam så mycket. Så han är här och håller mig, Jonas, Melvin och Fredrik sällskap!


Så vi har haft en trevlig kväll men nu är jag trött och vill gå och sova. Så jag kör ut Fredrik haha.. men jonas kör iaf hem han så han slipper ta sig hem själv. Jag ska gå och sova så fort Tompa gått hem. oo va jag längtar. sova jag är så trött. Känner mig varm och förkyld.. men det går väl över det me!!


Det bidde ingen träning för mig idag för jag känner mig som sagt inte riktigt oki i kroppen. Men jag ska försöka mig på en liten promenad imorn bitti iaf. Sen får vi finbesök av Farfar Sven Olof.. han ska komma och hälsa på sin lilla Melvin för det va ett tag sen nu. Han jobbar nämligen oerhört mycket och reser väldigt mycket. Men imorn kommer han och kramas med sitt barnbarn..


Nu gick de så jag ska gå och borsta mina gaddar för att sen lägga mig i sängen och somna in i en skön sömn.. För att sen få vakna upp ngn gång mitt i natten för att byta blöja och ge flaska.. mm jag längtar...

Av Jenny - 29 oktober 2009 18:45

Bara för att man ger någon lillfingret, betyder det då att denna någon ska ta hela handen?


Va snälla och svara.

  Puss puss

Av Jenny - 29 oktober 2009 18:39

Alex och Malte flöt på hur bra som helst. Helt plötsligt va klockan 4! oki Malte han sov sig igenom vistelsen. MEn då hann jag och Alex snacka hur mycket som helst. hahaha jag tror hon åkte härifrån med hål i öronen för ingen av mig och Melvin höll tyst mer än en halv minut'!!Herregud va Melvin snacka.. jag tror han flirta lite !!

Jonas kom hem och körde Alex till hennes Jonas.. hehe..


Jag berättade även för tjejen att hon inte har nå att se fram emot när han väl slutar amma. För tuttarna hennes kommer se ut som skidbackar utan snö!!! mm skinnpåsar alltså.. JAg tror nu att hon kommer amma resten av livet haha


Ja som sagt dagen va hur bra som helst! Tack för idag

Av Jenny - 29 oktober 2009 09:53

haha vet ni alla sofie där ute. Jag har två Sofie som är mina hjärtan sen har jag en rolig jävel här på bloggen!

Så om ni kommenterar. Så blir jag och Melvin glada om vi får veta VEM sofie det är.. puss på er alla sofie!!

Av Jenny - 29 oktober 2009 07:08

Jag är super trött idag, nej det är absolut inte Melvins fel han har sovit som en stock! MEn fan .. jag gick och la mig efter tolv igår somnade väl runt efter kl 1 och det är inte riktigt min grej, alltså gillar jag inte det!


MEn jag hade tagit rage innan jag gick och träna.. den tog jag nog lite för sent eftersom jag verkligen inte kunde somna. Jonas gjorde kors i taket att jag va vaken så sent.. Men fan det va inte själv mant!!!!


Fast jag kommer bli pigg snart ska först ge odågan lite frukost sen ska jag ta mig en prot drink för att sen ta mig en fettis..


Lite senare på morran får vi fin besök här borta i beckomberga. Det ni.. återkommer mer om det senare idag Nu sitter odågan här och pratar bredvid mig. Vet inte riktigt vad han säger men han pratar så mycket och högt att jag inte kan tänka klart. haha.. Hur roligt som helst... han kommer bli som mamma.. pratkvarn!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards