Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Jenny - 13 oktober 2009 12:45

blev på ca 5 km. Skönt va det att gå. Jag körde lite intervaller oxå, jag kan tala om för er att de går lättare o lättare för varje gång!! Jag har alltid hatat att springa. verkligen hatat!!! Men nu när man kör sina intervaller så känns det helt jävla underbart! Melvin sover skönt i ryck vagnen haha!!


Nu har jag städat upp lite här hemma, melvin sover. o jag ska ta o göra ordning lite lunch. Tror jag ska göra kyckling wok.


Just det .Melvin satt idag själv för första gången. Jag hann t o m ta foto.. oo va han är duktig min lilla pojke. Han har ju rätt stort huve så att vända sig kan bli lite svårt sa läkaren. Men hon sa ju även att han gärna vill sitta och stå o så är han super stark och glad!! oo va stolt jag är nu!!

Av Jenny - 13 oktober 2009 07:56

Jag försöker få tag i systern min men hon ligger väl och nanar kudde fortfarande.. Jag vill nämligen att hon och våran mormor ska komma hit på besök. Då kan jag gå och träna plus laga lite lunch åt de. Så kom igen nu linda vakna va fan!!


Jag ska ta mig en morron promenad, hade jag tänkt iaf. MEN det REGNAR ute. Ja det har inte hindrat mig förut så jag får se om jag tar mig en iaf. Det är bara det att det regnar rätt mycket.. hm. vi får se va som händer.


LINDA VAKNA NU!!!

jag osyster  

Av Jenny - 13 oktober 2009 07:00

i natt har vi sovit bra. Melvin vaknade kl 3 i natt och ville ha mat. Jag va jävligt trött, tog upp han la upp han mot en av våra kuddar gav mat. Så somnade han där. Då orkade jag inte flytta över han till hans säng. Han vaknar inte när man gör det men jag orkade inte. Som jag sagt tidigare så är jag jätte trött hela tiden!


Så han sov kvar i våran säng.Men fan jag ångrade mig. För han sover inte bra mellan oss, han vill gärna ha sin egna plats. Han sov absolut men vaknade kl sex i stället för sju!! MEn hela familjen låg kvar i sängen och mös till iaf lite efter halv sju. Jag älskar de stunderna. När vi bara ligger där och myser!! Kvällarna blir ju inte så mycket mys med hela familjen då fisen somnar vi halv sju. Självklart myser han med oss i soffan. Men det är ite samma sak. Mornarna är så himla mysiga han är så glad o bara pratar o pratar.. pruttar ja det gör han oxå herregud va han pruttar. Det är väl all ny mat han börjat äta!!!


Nu har Jonte myra åkt till sitt bajsjobb medan jag och Melvin sitter i soffan och tittar på the voice. Han gillar the vocie. för han skrattar jämt när han tittar på de. Ja melvin de är konstiga .. hehe..


Hans nya bamse bitring är ngt han tycker om oxå..

 

Jag ska ge odågan frukost alldeles strax sen så jag faktiskt ta mig en morron promenad. Har absolut inte ngn lust för jag har tröttnat på min musik i min ipod o itunes fungerar int ehär hemma!!!! Min mobil har musik men där har fitt handsfret gått sönder. Äckliga jävla handsfre... jaja. nu ska jag fixa o dona.. kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards