Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Jenny - 26 oktober 2009 23:51

skulle Kurre komma och hämta mig och Melvin för vi skulle in till stan och äta lite crepes! Hon kom för att hämta nyckeln till våran bil o sen åka till jonas firma för att hämta den sen hämta upp oss på vägen. Nu är det så här, kurre hon har nästan lika dåligt lokalsinne som jag själv. Jag började gå mot jonas firma det är väl dryga 3 km dit! JAg skulle inte ens hinna halvvägs tänkte jag. MEn efter ett tag ringer kurre. "Jenny jag hittar inte" Jag försöker förklara vägen men hon vill inte ritkgit förstå va jag menar. Melvin han skriker för han är vrål hungrig och trött. Så jag ber henne ringa Jonas.


Efter några minuter när jag står och gör lite välling så där snyggt mitt på gatan ringer det igen. Jag tänker, ja gringer upp. Det va kurre jag ringer. "jenny ingen av jonas eller danne svarar. JAg hittar inte. Har åkt långt nu" Jag försöker igen förklara lite snällt hur hon ska åka. Så säger jag du ska svänga vänster när du ser ett gult stort hus. hm kurre åker förbi huset sen säger hon.. nu åker jag förbi fotbollsplan. Ja du skulle ha svängt innan det gula huset. Kurre, jaha.. haha då vänder jag igen. Hon vände och körde nog hur länge som helst.


För jonas tar det ca 3 minuter till firman .. detta tog en halvtimma hahahahah. Hon fick även vänta in 4 tåg när hon skulle över rälsen.. sen när hon skulle tillbaka va det mer tåg.. hm. Men till slut kom hon fram o vi åkte in mot stan.


Vi skulle till slussen.. vi hamnade på reimesholme. mmm vi är värdelösa på att hitta. Men vi ringer jonas igen.. han undrar hur fan vi lyckas.. Till slut kom vi fram till slussen. Men vi visste inte riktigt hur vi skulle åka där.. så vi körde nog runt två gånger. SEn körde vi ett annat håll o kom till medborgarplatsen. Vi parkerade för att sen ta oss vidare till stället.


Vi blev tre vuxna för Kurres vän LEna träffa upp oss. Vi gick.. sen gick vi lite till. Vi hitta inte.. hm.. typiskt. Så vi ringer stället och säger att vi inte hittar. ja det gjorde vi. Till slut kom vi fram.


Jag kan säga så här. jag hade en jätte trevlig middag med de två tjejerna och min Melvin.. som va hur snäll som helst. Det va fullt med folk, högljutt men han hördes mest när han satt där och prata med allt och alla!! MAten.. ja nu har jag testat det men crepes va inte min favorit. Jag mår illa nu!Den med mat i va hur jävla äcklig som helst. jag tog kanske fyra tuggor.. usch va äcklig den va. Så jag tog mig en efterrätts crepes.. bara för jag va hungrig!!! Den gick att äta!


Nu är jag hemma igen eller har varit det en stund. Melvin sover jag ska gå och sova. Mina ögon ligger nere vi fötterna.. men jag låg så skönt i soffan när jonas pilla håret.. Så jag kunde bara inte resa mig och gå därifrån!!!


Puss på er





hahahahhahahahahahahahhahah hahahahahhahahahaha hahhaha Jonas gjorde illla sig nu. hahahahha skade glädje nej.. men han står och svär .. hahahhahahahah oj va ont han fick.. hahah a..

Av Jenny - 26 oktober 2009 23:47

som innebär att familjen rödfräs blir inblandade!lidna marlon   De är två till men jag har inte nå bilder på de tyvärr! Ja alla i familjen är rödhåriga!!!


Till iden. eller nu är det en bokad plan. Fredag eftermiddag åker jag och jonas till tyresö för att hämta upp Marlon aka "usama". Så han kan komma till beckomberga och mysa med sin moster och kusin, sova över ska han göra oxå. Mamman och pappan hans ska hitta på nå bus tillsammans. Lördag då åker vi och hittar på nåt skoj med Marlon kanske på andys.. Sen åker vi och lämnar av både han och Melvin i tyresö. Då är det nämligen våran tur att hitta på nå bus. Va inte det hur jävla bra som helst.


Jag tycker nu att vi ska göra så här kanske varannan vecka så man får lite egen tid tillsammans.!! oo va great!

Av Jenny - 26 oktober 2009 15:05

Jag måste städa.. STÄDA ordentligt.. bort med allt bråte.. för imorn.. Vet ni va som händer imorn? Nej hur fan ska ni kunna veta det. Men iaf.. oo jag är lite glad.. absolut inte några förhoppningar men glad!!!


Vi har inte nå mer visningar men lägenheten ligger ute på nätet. o vet ni vad. Det är en kille som ringt våran mäklare, han vill kolla lägenheten imorn. Jippi jeho säger jag bara.. ooo snälla håll era tummar där ute.. eller va man gör!!!! oooooo!!!


Så städa måste jag göra för det ska vara tipp topp inför en visning.. T o m Melvins stol ska bort.. hm upp till vinden några gånger idag alltså..


Jag ska på restaurang idag med Kurre och hennes vän Lena.. crepes rest på söder tydligen. Jag får ha odågan med mig för Jonas. ja han jobbar.. ovanligt va!! ?? Men nu när jag fick nyheten får jag se om jag hinner för imorn kan jag inte städa då ska jag träffa Alex och rumpnissen ju!!


Så vi får se va som händer men iaf. håll tummarna nu

Av Jenny - 26 oktober 2009 15:03

Blev först en promenad på 5 km. Sen körde jag mycket mycket mage, lite ben och massa vibrations massage för mina celluliter. hur jävla underbart som helst!

Sen tog vi oss till Sandra och Anton i sumpan för lite lunch. Jag lämnade odågan hos de lite själva när jag gick och hämtade maten.. de hade tydligen varit hur underbara som helst!


En trevlig förmiddag..



Av Jenny - 26 oktober 2009 07:24

Melvin! Vill ni veta hur natten gick.. oki vill ni inte är det dags att sluta läsa nu!


Han somnade kvart över sex.. (kvart över 7) mm det va länge för att vara han! Så sov vi... oo va vi sov.. ingen som vaknade av att vilja prutta. Men sen vi 4 tiden hans ät tid.. så vakna han till. Drack en flaska natt välling. Sen sov han till kvart i sju. Han hade nog sovit längre men jag trodde han va vaken för hanlät så jag tände lampan! Ojda. Så jag la han i bredvid mig o där låg han o titta upp i luften och försökte vakna tror jag. Stackarn. Sen kl sju då började han sprattla och prata. JAg gick in till toaletten och fixade där. Han låg fortfarande och prata i sängen, skratta för sig själv har han blivit riktigt bra på!


Nu sitter vi i soffan och tittar lite på the voice innan frukost! Han är så go och glad min lilla kexchoklad! haha

  Linslus? ja det är han.. men vete fan vem det kmmer ifrån.. hehe.


Nu ska vi äta frukost. Sen ska vi ta oss våran 5km promenad o gå till Anna där jag ska köra mina små ben! Jag kör ju ben på powerplate eftersom jag fortfarande har lite ont i fogar och skit efter FL... mm fortfarande.. hemskt!


Men det funkar bra där o jag blir död plus får träningsvärk. Så är det ju bra för de äckliga groparna oxå!

Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards