Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Jenny - 15 oktober 2009 07:38

mot mina gamla trakter. Tyresö så klart! Malin våran alldeles egna Malin, hon som typ blivit adopterad in i familjen Olsson. Kommer ut hit till beckom berga tar våran bil och kör oss allihop mot Tyresö! Jag ska stanna där hela helgen för Jonas är ju i Riga o spelar poker, vem fan vill sitta här ute själv då.. inte jag och MElvin iaf.


Jag måste bara säga.. igår blev jonas sur när jag skulle på bio.. vill ni veta varför.. hahahahahaha för jag och systern inte tog en senare bio så han kunde träna innan.. hahaha orka vara han ibland!


SEn senare idag ska jag lämna av odågan hos hans moster för jag ska bort på ngt roligt. Gym Balance har nå roligt jippo jag blivit bjuden på massa go saker. Plus att de ska köra strip chair. hahaha jag måste testa.. tror inte jag kommer tycka omdet lika mycket som Annas.. men testa måste jag!! Så jag har en lång dag framför mig. Internet hos mormor? nej det är dåligt med det så vi hörs en annan dag

kram på er alla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards