Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Jenny - 6 oktober 2009 21:20

Melvin testa hoppgungan för första gången!! Han tyckte den va hur underbar som helst. Vi hängde den precis framför spegeln så han stod där och skratta!! Kul att den funka. synd bara att han är lite stor för sin ålder.. för den va nästan lite för liten!!! hans ben va lite knubbiga haha.. Men några veckor till får vi hoppas..


Lite suddig bild.. men fasiken han stod ju inte still..

 

Av Jenny - 6 oktober 2009 21:11

att när jag kom hem idag från stripen satt Jonas i soffan med Melvin! Han hade tydligen varit lessen i en timma. hehe stackars jonas. Tråkigt att Melvin är lessen o inte sover sin sovtid. MEN jag tycker även det är bra att Jonas får känna på hur det känns när det är jobbit.. För hittils har han bara varit med när det varit "lätt" o inte riktigt trott mig när jag sagt att han faktiskt kan vara lite påfrestande..


Bra jobbat där Melvin hehe.!! Imorn är jag med bjuden på barnvagns bio i SICKLA, långt jag vet. Men det vore trevligt att få komma ut lite o träffa mina två märkes töntar. Lovisa och Sixten! För annars är jag här hemma. tar min promenad sen sitter i soffan. Så vi får se om jag tar mig ÄNDA dit ut.. hehe..


Nä nu måste jag titta på desperata hemmafruar

Av Jenny - 6 oktober 2009 20:58

från stripen. Det va jätte kul som vanligt, men jag och maija va inte lika på hugget som vi brukar. MEn man kan ju inte alltid vara i tipp  topp!! Men skoj va det o träning blev det.. jeho..


Men va fan. jag gick hemifrån.. skyndade mig för som vanligt va jag ute i sista sekund.. jag hade fixat en shaker med protpulver som jag skulle ha efter träning. En shaker med rage. Så stack jag. Sprang lite för att inte missa bussen. Sen när jag stod o väntade på bussen så skulle jag ta min rage.. Kolla först den med prot pulver i. Tror ni då inte att jag tagit med mig en smutsig.. en som jag redan druckit ur. Så min efter energi stod där hemma i köket så snällt. Alltså ibland blir man fan tokig på sig själv!!


Fy fan va jag älskar att träna. träning är mitt liv. Självklart tränar jag för att komma iform nu efter graviditeten. men träning, det är mitt intresse här i livet. JAg blir så jävla lycklig av att träna. När jag är på väg till träningen gå rjag bara o ler.. o nu när jag sitte rhär hemma i soffan så sitter jag bara o ler.. oo herregud va kul det är!!

 

Av Jenny - 6 oktober 2009 17:59

snart ta bussen mot sumpan för att köra lite Strip!! Det är så jävla skoj! Hela dagen har jag legat och bara softat pungen, sånu jävlar ska jag köra.. haha Anna är grym. Ni går miste om något när ni inte följer med jag lovar.


MAn tar inte av sig kläderna. MAn tränar bara sina rumpor och magar ordentligt!!!! Lite mörkt är det inne i salen oxå. Fy fan va kul det är jag längtar!!! Hur dåligt man än mått en dag, kommer man dit så blir man glad igen!! Sen får jag ju även träffa min Maija det är liksom våran dag.. Tisdagar!! Nej nu ska jag sticka.. först ta mig min rage sen sticka..


sen tänkte jag bara meddela er att det är min namnsdag idag tydligen. JENNY!!


Emily.. snart... tack igen!! Fina bilder du hade på bloggen!

Av Jenny - 6 oktober 2009 06:59

Va fan är det som är fel nu då!! Igår skulle odågan upp kl fem på morran. då fick han ligga brevid mig i sängen o prata bäst han ville!!! I morse då vakna han kl fyra fick i sig lite mat o somna om igen. MEN sen vakna han kl fem och skulle vara vaken!!! Jag vet ju att han är trött för han håller på o somnar flera gånger sen så vaknar han upp.


Så jag tog upp han i våran säng. mös lite så håll han på o somna men så får han nå ryck igen o vaknar. Det låter som gaser för han pressar verkligen.. Han kan väl inte vara pigg kl fem på morran. när han annars vaknar sex eller sju!!!


Igår la jag han senare än vanligt oxå för att kolla om det hjälpte.. mm det trodde jag ja... Fy fan va trött jag är. jag är skit trött!! Så trött att jag nog kommer vara irreterad och tjurig idag.. så håll er undan säger jag bara!! Jag ska inte göra någonting alls idag, INGENTING!! Jag behövde åka o handla en fleece overall till odågan men jag skiter i det!! Ja han fick en av sin mormor MEN han va tydligen för lång för den så den har spruckit i sömmen nere vi foten.. FAn han ska väl inte kunna ha storlek 74 ännu men ändå är han för lång för den storleken!!


Jaja nu är jag lack iaf. För jag är trött det svider i mina ögon. Men jag kan säga så här. oavsett hur jävla trött o sliten jag är så ska jag på strip n robic idag för det är så jävla skoj! Grym musik, glada tjejer som står därframför spegeln och juckar plus att vi går omkring därinne som om vi vore hur jävla sexiga som helst. hahahahahah


Jaja vi ser va som händer under dagen kanske får jag lite mer sömn, kanske inte!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards