Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Jenny - 9 oktober 2009 18:03

lilla superman!! Man vill bara äta upp han ibland.. oavsett hur jävla gnällig han än är! Odåga sov från tio i tre till kl fem idag. Jätte trött alltså. Vakna upp ledsen, åt när han va ledsen. Sen blev han lite glad igen. Men tittar jag inte på han så skriker han!!! Han fick sig ett bad så han kanske skulle bli lite gladare. Nu sitter han här i sin sitter o skiter o har på sig sin fina superman dräkt!


Men man kan inte ha bra dagar varje dag!!! Vi sitter och väntar på våran Jonas. puss på er

 

Av Jenny - 9 oktober 2009 16:17

så kom linda och Melvin till sumpan o mötte upp mig. Vi tog pendeln till södra station för att sen ta oss längst bort i skanstull. Hm jag förstod inte riktigt varför vi skulle till södra då. fy fan va långt vi fick gå då!!! Sen träffade vi Kjelle kriminell och min lilla Marlon.. han blev ju glad att få träffa sin alldeles egna moster nenny!! Han blir ju bara större och större för varje gång!!!


Vi åt lunch på ett indiskt ställe det va hur gott som helst o vi blev hur mätta som helst. SEn stack familjen rödfräs hem o lämnade oss där alldeles ensamma. Jag ville shoppa lit emen hitta absolut ingenting!! Så vi åkte mot bromma plan..


Nu kan jag berätta för er att jag hatar hatar hatar att bo i det här jävla fitt bromma!!! helvete va irreterad jag blev.. Jag orkade inte gå hem, trött o sliten. Men det va proppfullt med människor på hållplatsen. Så jag tänkte att jag skulle gå till nästa hållplats för att ta nästa buss. Men där borta står det en sl tant som säger att det har varit nå fel på fitt bussarna. Så en timma hade gått utan ngn buss. hm tänkte jag. därför så mycket folk borta på brommaplan. Hon sa även att de börjat åka igen men det kommer vara jätte mycket folk.. no shit! Så jag tog mig en promenad till nästa hållplats.. där satt det massa människor. herregud tänkte jag. va fan är det här. Måste jag gå hem nu!!! Ja jag va tvungen att gå hem. En halvtimmes jävla promenad rask takt!!!! För varje jävla buss som åkte förbi oss va propp full!!


Jag ville int egå jag va trött.. nu va jag tvungen att gå.. Men om sl vet att det är så här.. skickar man inte iväg lit eextra bussar då så man kan få plats. fy fan .


Sen en annan sak som irreterade mig på tunnelbanan. Det satt en arab kille bredvid mig och Melvin. Tro mig han skämdes inte ens. Han skalade sin apelsin.. vet ni vart skalet tog vägen.. jo på golvet. men alltså jag satt där och kolla lite argt på han. MEn han skämdes inte han fortsatte. Sen när han gick av.. titta han på golvet o såg typ chockad ut att det va så mycket skal där. Herregud vilka jävla människor det finns. Jag.. ja jag råkar ut för allihop känns det som ibland!!!


Nu är vi iaf hemma o softar pungen lite i soffan. För att sen åka iväg till farfar borta i henriksdal o få i oss lite middag.


Bjuder på en efterpromenad bild!


  posar gör vi båda två..hehe

Av Jenny - 9 oktober 2009 16:16

jag fick träna idag. jeho.. men det blev lite tidigare än tänkt. JAg skulle ha kört med Anna halv elva men jag tränade på morran istället. Linda och Melvin hade det hur mysigt som helst. Det är ju hans moster liksom..


Jag körde bröst och biceps fy fan va skönt det va kan jag tala om!!!! !


  är de inte för gulliga

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards