Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Jenny - 12 oktober 2009 20:11

Jag tycker han påminner om sin moster när hon va liten.. Fast hon va snäppet värre!! Men det är väl bra att han vågar bli arg.. hehe. Jag kunde faktiskt inte hålla mig från att skratta han såg så söt ut..


Han fick sig ett bad idag så nu sover han så skönt i sin säng. Jag ligger kvar i soffan o myser. Kyckligen jag gjorde blev super god och saftig. Nä snart kommer Jonas så vi ska kolla lite film. kram på er

Av Jenny - 12 oktober 2009 16:48

sover än. Han har gjort det i två timmar nu. Jag ja jag har faktiskt hängt tvätten och börjat med maten! Så lite harjag gjort. Men mest av tiden har jag suttit här i soffan. Innan han somna tyckte jag han kändes varm och tog tempen. Men han hade inte feber, han har hostat och varit lite förkyld sen igår. Så det kanske är en förkylning på ingång därför han sover så länge nu! Stackars min odåga.


Men tur att han har sin mamma som tar hand om han. När han vaknar ska han få lite mat o massa mys. JAg ska äta god mat, ensam? ja ensam. Jonas jobbar kväll idag. men det gör inte nåt.


Anna rekomenderade ngt gott att göra med kycklingen så det är det jag testar nu... jag återkommer om hur det smakar!! NEj nu ska jag försöka väcka upp han lite försiktigt så han sover genom natten. Kram på er alla glada

Av Jenny - 12 oktober 2009 14:56

Blev en 5 km promenad till Anna för att där köra ben och mage. Jag är död. men det är ås jävla skönt att bara köra på!!! Imorn hoppas jag på lite träning iaf.. kram kram

Av Jenny - 12 oktober 2009 14:52

massa att göra. Tvättmaskinen är klar så jag måste hänga tvätt. Diskmaskinen är klar, plocka in. Massa saker o skit på golvet (melvins) plocka undan. Men jag är så trött. Varm i hela kroppen är jag oxå. Melvin har precis somnat o jag vill bara ha lite egen tid även om det bara gäller en kvart!! Men idag kommer jonas hem väldans sent så då vill inte jag slösa min egna tid med att städa.. Har jag rätt???


Alltså ni som känner mig vet ju hur jävla knäpp jag är.. haha men idag när jag tog mig promenaden till Anna så blev det rött på övergångstället. Där stod en mamma med sin dotter. Jag.. ja jag ragga upp henne. Men fasiken är man mammaledig är man ensam o har tråkigt. Mamman blev iaf jätte glad. O ville nog hänga med nästa gång på stripen. hahah är jag knäpp eller1!!


Cattur kom och hämtade upp mig och odågan efter träningen för att sen följa med upp o ta en liten lunch. Men hon stanna bara en liten stund då hon hade ett möte lite senare. Lycka till Cattur.!!


Nej nu ska jag softa lite i soffan

Av Jenny - 12 oktober 2009 13:59

odågan sitter o myser här hemma

 

Av Jenny - 12 oktober 2009 08:30

barnens hus gick Melvin och faster Jenny alldeles för sig själva och kolla runt. SEn kom de med massa bamse djur i vagnen som Melvin satt och glodde på . hahah hur skoj som helst.. yea right. Jenny lite mer humor får du skaffa dig. hehe. NEj han såg rolig ut. FAster jenny köpte en bitring med bamse på som han tycker om hur mycket som helst. Hans älsklings leksak har jag tappat bort så vi får byta ut den mot bamsen!


Vi drog sen till nacka forum, jag köpte faktiskt ingenting. STOLT! Men jag bytte mina legins jag köpte i förrgår då de gick sönder så fort jag satte på mig de hemma jo strumpor åt MElvin köpte vi. Hans fötter och vader är så stora så han får märken av sina strumpor han äger nu.


Nej jag är inte rolig idag. Men jag har ju inte råkat ut för någonting roligt. haha. JAg har lite bilder här på Melvin och faster iaf!


Nu ska jag klä på mig.. sen ska jag ta mig en promenad till Anna för lite benträning. Jeho jag längtar. Blir inte jätte mycket träning denna vecka då Jonas ska till Riga för lite poker spel.. MEn är det ngn där ute som vill ställa upp o leka med Melvin är ni välkomna hehe..


   

Av Jenny - 12 oktober 2009 08:27

vi skulle köpa av Cattur. Ja jag tyckte ju inte den passade min vagn riktigt. Eftersom det inte gick att spänna fast Melvin om magen, jag hittade liksom inga hål för spännena. Så vi drog till barnens hus i nacka igår. Vi va där bad om hjälp och berättade vårat problem. Butiksbiträdet tyckte det lät lite konstigt att det va så jag sa. Så hon frågade om hon fick titta på påsen, självklart! Hon hitta hålen direkt. hahaha så vi behåller påsen. Vi gillar ju den alla tre hur mysig som helst!! Så nu sitter den fast i vagnen hur bra som helst. Tack Cattur.


Ibland är man ju seg. hål vana är inte ngt jag brukar lida av. hehe. men denna gång gjorde jag det!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards